logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wydzwonić życie
19.09.2014
Tematy: Kampanie, Belgia, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Wolontariat

Wydzwonić życie

Your browser does not support the video tag.


Kilkoro przechodniów zdecydowało się podnieść słuchawkę w budce telefonicznej i porozmawiać z nieznaną sobie osobą.

Nie jest to jednak zwyczajny dialog, bo po drugiej stronie linii telefonicznej znajduje się desperat, który ma zamiar targnąć się na swoje życie. Ta osoba mogła sądzić, że wykonuje ostatni telefon, ale jedna rozmowa może odmienić całą sytuację. W filmie dokumentującym akcję pojawia się także pytanie: "Would you answer this suicide call?" ("Czy odpowiedziałbyś na telefon od samobójcy?").

Nadawcą kampanii jest organizacja Zelfmoord1813 (1813 to numer, pod który mogą dzwonić osoby z problemami). Film ma zachęcić do zaangażowania się wolontariuszy, których zadaniem będzie rozmowa z osobami potrzebującymi pomocy. Zleceniodawca kampanii nie stawia dużych wymogów wobec chętnych. Wystarczy wiek powyżej 20 lat oraz możliwość zaangażowania się w projekt na rok, a także, co jest oczywiste, poczucie empatii, chęć niesienia pomocy i dyskrecja. Ochotnikom oferowane są także dodatkowe szkolenia, tak aby ich działania były bardziej skuteczne. Osoby z trudnościami mogą kontaktować się z wolontariuszami za pomocą telefonu, czatu lub e-maila. Każde połączenie jest anonimowe i bezpłatne.

Organizatorzy akcji unaoczniają problem, publikując na swojej stronie statystyki, z których wynika, że codziennie 3 osoby w Belgii odbierają sobie życie.

Joanna Suchorowiec



Nazwa kampanii:
Would you answer this suicide call
Czas:
2014.8.9
Nadawca:
Zelfmoord1813
Media:
Ambient
Wykonawca:
Ogilvy (Belgia)
Adresaci:
Potencjalni wolontariusze





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek