logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kreacje / printy
   ──────  06.09.2009

Wydłuża się stół, wydłuża się wanna



Kilkunastometrowa wanna, bardzo długi stół i ogromnych rozmiarów łóżko – te fizycznie bariery oddzielające autystyczne dzieci od rodziców są metaforą oddalenia psychicznego, jakie może nastąpić, gdy chore dziecko w porę nie otrzyma pomocy. Trzy reklamy, przedstawiające sytuacje z codziennego życia rodziny stanowią kreację kampanii, realizowanej w Wielkiej Brytanii od 6 sierpnia br. przez agencję CHI & Partners z Londynu.

Głównym celem kampanii jest podkreślenie istotności momentu diagnozy autyzmu oraz uświadomienie rodzicom dzieci autystycznych, jakie podejmować kroki podczas wychowywania dziecka. Przesłanie kampanii ujęte zostało w haśle „The longer a child with autism goes without help, the harder they are to reach” („Im dłużej dziecko autystyczne pozostaje bez pomocy, tym trudniej do niego dotrzeć”). Jej twórcy wierzą, że poprzez odpowiednią edukację możliwa jest odmiana życia nie tylko rodzin autystyków, ale także ich samych, a wczesna diagnoza oraz odpowiednia współpraca z chorym dzieckiem mogą zapewnić mu normalny rozwój.

W ramach kampanii w Anglii, Szkocji i Walii rozwieszono 300 plakatów. Reklama była emitowana w ogólnokrajowej i londyńskiej prasie. Uruchomiona została także specjalna strona internetowa www.talkaboutautism.org.uk, gdzie wiele cennych informacji znaleźć mogą nie tylko rodzice dzieci ze zdiagnozowanym autyzmem, ale także ci, którzy dopiero podejrzewają, że ich wychowanek jest chory. Za pośrednictwem strony rodziny autystycznych dzieci kontaktują się ze sobą i wzajemnie wspierają oraz wymieniają doświadczenia związane z tym neurologicznym schorzeniem.

Organizacja TreeHouse – pomysłodawca kampanii – jest funkcjonującą od 1997 roku fundacją, powołaną przez rodziców dzieci autystycznych. Poprzez liczne działania (m.in. kampanie społeczne) fundacja TreeHouse kładzie nacisk na uświadamianie społeczeństwa w zakresie wiedzy na temat autyzmu. Obecnie stara się także o otwarcie specjalnej szkoły dla dzieci i młodzieży ze zdiagnozowanym autyzmem.
E. Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 05.06.2023

    Nie potrzebujemy kolejnych „bohaterów”


  • 30.05.2023

    Stare zwierzęta hodowlane


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 24.05.2023

    Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi


  • 23.05.2023

    Mały Książę i Kundelek


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek