Wyczyścić twarz, zmienić ubranie, stać się nowym człowiekiem
Brudne twarze, włosy w nieładzie, poniszczone ubrania. Po wyczyszczeniu twarzy białym ręcznikiem bohaterowie zdejmują wierzchnią odzież i odbiorca widzi uśmiechniętą, zadbaną kobietę, mężczyznę czy też radosnego chłopca. W tle słychać słowa narratora: "Life doesn’t rewind, but it’s up to us how it moves forward. Donate now for a better future" ("Życie się nie cofa, ale to od nas zależy jak potoczy się dalej").
Rumuński oddział agencji reklamowej Saatchi&Saatchi stworzył tę kampanię dla organizacji United Way Romania, zajmującej się pomocą osobom w trudnej sytuacji. Kampania i filmy, które ukazały się na portalu YouTube, miały na celu zachęcenie ludzi do ofiarowania pieniędzy ludziom, są w trudnej sytuacji życiowej. Organizacja miała na celu również uświadomienie odbiorcom, że ludzie w każdej chwili mogą odmienić swoje życie, dlatego kampania ta jest również apelem o niedyskryminowanie osób w gorszej sytuacji.
Sama forma kampanii jest dość standardowa. Przekaz jest jasny i czytelny, może skłonić do refleksji nad swoim sposobem oceny innych osób.
Daria Ostrowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka
-
07.04.2025
Kogo widzisz? Zobacz osobę
-
28.03.2025
Strzelanina
-
26.03.2025
Znikający świergot
-
24.03.2025
Konkretna ochrona