Drzewa ustawione na planie okręgu, jedno po drugim upadają się niczym kostki domina. Pierwsze z nich przewrócił człowiek. Ostatnie pada prosto na niego.
Kampania "Circle of Life" ("Krąg życia") opracowana na zlecenie singapurskiej filii World Wildlife Fund nawiązuje prostotą przekazu do dalekowschodniej estetyki, co decyduje o jej wizualnej wyrazistości. Kreacja w twórczy sposób zestawia ze sobą dwa znaczenia – krąg życia i efekt domina, a także dodatkowo wiarę w to, że złe uczynki wracają do ich autorów. Przypomina o znaczeniu każdego, najmniejszego elementu globalnego ekosystemu i roli jaką odgrywa w nim człowiek.
WWF od ponad 50-ciu lat zajmuje się wspieraniem proekologicznych działań społeczności lokalnych, stara się również wpłynąć na światowe rynki i regulujące je prawodawstwo. Głównym celem tej fundacji jest jednak ratowanie i zabezpieczanie regionów szczególnie cennych dla ekosystemu.
K. Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy