Drzewa ustawione na planie okręgu, jedno po drugim upadają się niczym kostki domina. Pierwsze z nich przewrócił człowiek. Ostatnie pada prosto na niego.
Kampania "Circle of Life" ("Krąg życia") opracowana na zlecenie singapurskiej filii World Wildlife Fund nawiązuje prostotą przekazu do dalekowschodniej estetyki, co decyduje o jej wizualnej wyrazistości. Kreacja w twórczy sposób zestawia ze sobą dwa znaczenia – krąg życia i efekt domina, a także dodatkowo wiarę w to, że złe uczynki wracają do ich autorów. Przypomina o znaczeniu każdego, najmniejszego elementu globalnego ekosystemu i roli jaką odgrywa w nim człowiek.
WWF od ponad 50-ciu lat zajmuje się wspieraniem proekologicznych działań społeczności lokalnych, stara się również wpłynąć na światowe rynki i regulujące je prawodawstwo. Głównym celem tej fundacji jest jednak ratowanie i zabezpieczanie regionów szczególnie cennych dla ekosystemu.
K. Stawińska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół