logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Portugalia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
   ──────  18.03.2014

Wybuch na boisku

Your browser does not support the video tag.


Drobne monety rzucone na ziemię spowodowały wybuch miny lądowej.

Grupa małych chłopców beztrosko rozgrywa mecz piłki nożnej. Boisko, na którym grają przypomina raczej ubity na wysuszonej ziemi plac, a prowizoryczne bramki wykonane są patyków i taśmy. Piłka wyrzucona poza obszar gry niespodziewanie kończy beztroską zabawę i wzbudza trwogę wśród dzieci.

Dalszy przebieg zdarzeń jest nawet bardziej zaskakujący; jeden z bohaterów spotu wyciąga z kieszeni kilka drobnych monet i wyrzuca je w powietrze, gdy te upadają na ziemię nieopodal piłki, nagle rozlega się głośny wybuch. Tu, pojawia się główne hasło kampanii stworzonej przez portugalską agencję Moon Lisboa: „In landmine clearance every little penny counts” ("Przy wykrywaniu min lądowych liczy się każdy grosz"). Kampania zachęca do składania dotacji na rzecz nadawcy akcji, organizacji HALO Trust, która od ponad 20 zajmuje się wykrywaniem i rozbrajaniem min lądowych na terenach, na których w przeszłości miały miejsce konflikty zbrojne.

HALO Trust to jedna z najaktywniejszych w tej dziedzinie organizacji humanitarnych. Jej działania obejmują takie kraje jak Afganistan, Sri Lanka, Kambodża, Laos, Mozambik, Angola, Kolumbia, Kosowo czy Gruzja, a sama organizacja wspierana jest między innymi przez Angelinę Jolie czy brytyjskiego księcia Harry`ego.

Pomimo tego, że wykrywanie i rozbrajanie min to kosztowne zajęcie, HALO w swoich działaniach stara się podkreślać, że liczy się każdy grosz, który w wielu przypadkach może pozwolić na uratowanie ludzkiego życia, dlatego też jednym z głównych założeń organizacji jest minimalizowanie kosztów administracyjnych oraz efektywne zarządzanie datkami, w taki sposób, by trafiały one do najbardziej potrzebujących.  

Dotacje można składać poprzez stronę internetową: www.halotrust.org.

Ewa Zasada


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Every little penny counts
Czas:
2014.3.6 - 2014.4.6
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Obronność i bezpieczeństwo
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
The HALO Trust
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Moon Lisboa (Portugal)
Adresaci:
Osoby dorosłe
Hasło kampani:
In landmine clearance every little penny counts (Przy wykrywaniu min lądowych liczy się każdy grosz)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek