Przedwyborcza inicjatywa thingsarefine.org plakatami pokazującymi w symboliczny i dosadny sposób 12 wybranych problemów, z jakimi borykają się obecnie Stany Zjednoczone, zachęca młode osoby do zarejestrowania się, by móc wziąć udział w wyborach prezydenckich. Przewrotne „Things are fine”, czyli zaprzeczenie przekazu kampanii, było już wykorzystane w innych amerykańskich inicjatywach profrekwencyjnych, np. w kampanii Don’t Vote.
Kampanię zrealizowała agencja Borders Perrin Norrander z Portland.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz