logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
   ──────  18.09.2013

Wszystkie dzieci mają to „coś”

Your browser does not support the video tag.


Niezależnie od koloru skóry, wieku, zainteresowań, wszystkie przedstawione w spocie dzieci łączy jedno – radość i beztroska zabawa. Idylliczny obraz nie byłby możliwy, gdyby nie troska i opieka nad potencjałem najmłodszych. Jak twierdzi lektor, "The potential is every kid’s right" ("Potencjał jest prawem każdego dziecka") – to on porusza wyobraźnię oraz mobilizuje ciało do ruchu, a duszę do uwierzenia w siebie.

Kampania zrealizowana przez kanadyjska agencję MacLaren McCann powstała na zlecenie charytatywnej organizacji YMCA. Akcja o wymownej nazwie "All Kids Are Welcome" ("Wszystkie dzieci są mile widziane") ma na celu rozreklamowanie wśród kanadyjskiej społeczności swojej działalności oraz zachęcenie do wsparcia inicjatywy. YMCA dąży do budowania zdrowych społeczności poprzez pielęgnowanie potencjału dzieci, nastolatków i młodych dorosłych, oraz promowanie zdrowego stylu życia i społecznej odpowiedzialności.

Celem organizacji jest pielęgnowanie w najmłodszych ich pasji, tak by wyrośli na zaangażowanych dorosłych i tworzyli produktywne społeczności. „Building healthy communities” ("Budowanie zdrowych społeczności") – to cel mający zwieńczać całą akcję.

Fundacja działa od ponad 150 lat. YMCA oferuje finansową pomoc dla uboższych rodzin, zapewnia przeszkolonych wolontariuszy, pracowników oraz programy, które uczą umiejętności życiowych. Organizacja zajmuje się m.in. pomocą w nauce pływania, organizacją ciekawego wypoczynku i aktywności fizycznej, a także umożliwianiem rodzinom korzystanie z zaufanej i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi. W chwili obecnej w programach uczestniczy prawie półtora miliona dzieci, nastolatków i młodych dorosłych z ponad 1000 miejsc z całej Kanady.

Coroczna kampania ma na celu zachęcenie Kanadyjczyków do wsparcia organizacji. Spot odsyła do strony internetowej YMCA, gdzie zainteresowani znajdą wszelkie informacje dotyczące kampanii i działalności organizacji oraz gdzie również mogą wesprzeć całą inicjatywę.

Martyna Kasprzak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
All Kids Are Welcome
Czas:
2013.7.23 - 2013.9.23
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Pomoc społeczna
Kraje:
Kanada
Nadawca:
YMCA
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
MacLaren McCann (Toronto)
Adresaci:
Obywatele Kanady
Hasło kampani:
Building healthy communities (Budowanie zdrowych społeczności); The potential is every kid's right (Potencjał jest prawem każdego dziecka); We never met a kid whose potential we couldn't see (Nigdy nie spotkaliśmy dziecka, którego potencjału nie mogliśmy zobaczyć)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek