logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wszyscy widzieli to zdjęcie
26.01.2015
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Obronność i bezpieczeństwo, Walka z przemocą

Wszyscy widzieli to zdjęcie

Your browser does not support the video tag.


Jedna, wydawałoby się zabawna chwila, potrafi przerodzić się w pasmo udręk. Warto ostrzegać przed tym także najmłodszych, którzy mogą nie zdawać sobie sprawy z konsekwencji swoich zachowań.

Organizacja The National Society for the Prevention of Cruelty stworzyła spot, który ma na celu edukację dzieci w zakresie bezpiecznego korzystania z komunikatorów. Dzięki łatwości, z jaką przekazywane są wiadomości w dzisiejszych czasach, wiele osób w krótkim czasie może zapoznać się przykładowo z przesłaną fotografią.

W spocie ukazano chłopca, który dla zabawy pokazał swoje narządy płciowe. Jego kolega uchwycił ten moment aparatem, a następnie przekazał zdjęcie za pomocą komunikatora. Dziewczyna, do której przesłano wiadomość, zachowała ten obraz, aby udostępnić je innym osobom. W niewielkim odstępie czasowym wiele osób zapoznało się ze zdjęciem. Wiele osób uważało, że jest to zabawne. Żadne z dzieci nie widziało niczego niewłaściwego w swoim postępowaniu. Młody chłopak, będący bohaterem zdjęć, czuł się coraz bardziej osaczony. Stał się ofiarą sextingu, czyli przesyłania za pomocą telefonu komórkowego treści erotycznych.

Organizacja pozarządowa The National Society for the Prevention of Cruelty działająca w Wielkiej Brytanii i na Wyspach Normandzkich na co dzień zajmuje się ochroną dzieci przed niebezpieczeństwem w postaci przemocy. Świadczy różnorodne usługi, które pozwalają na wieloaspektowe wsparcie rodzin. Przykładowo pomaga młodym ofiarom podczas składania zeznań w sądzie czy dostarcza narzędzia niezbędne pracownikom socjalnym. Organizacja prowadzi również dwie infolinie: NSPCC i ChildLine, które czynne są przez 24 godziny na dobę.

Magdalena Głowacka



Nazwa kampanii:
I saw your willy
Czas:
2015.1.9
Nadawca:
The National Society for the Prevention of Cruelty
Media:
Internet
Wykonawca:
Leo Burnett Change
Adresaci:
Dzieci, młodzież, rodzice, opiekunowie





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek