logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wszyscy ludzie w coś wierzą, a Ty? Sierpniowa odsłona prac Galerii Rusz
26.07.2021
Tematy: Wydarzenia, Polska, Kultura i sztuka

Wszyscy ludzie w coś wierzą, a Ty? Sierpniowa odsłona prac Galerii Rusz



Wszyscy ludzie w coś wierzą, nawet ateiści. To, w co wierzymy ma fundamentalne znaczenie dla naszego życia, indywidualnego i zbiorowego. Wiara może mieć komponent metafizyczny, ale wcale nie musi, bo wszyscy, bez wyjątku w coś wierzymy np. w to, że wszystko zmierza ku dobremu albo ku złemu, że damy sobie radę w życiu bądź nie, że ludzie są raczej dobrzy albo raczej źli. Przekonania przyjmujemy zwykle nieświadomie, na co dzień nie zdajemy sobie z nich sprawy i nie dostrzegamy ich wpływu na nasze działania. Są dla nas jak powietrze – zwykle nie pamiętamy, że nim oddychamy.

Sierpniowa odsłona prac Galerii Rusz skupia się na często ulotnych i nieuchwytnych elementach naszej rzeczywistości, które jednak stanowią ich podstawę i są trwałym składnikiem dylematów współczesności.

„Galeria Rusz” to autorski projekt duetu w składzie Joanna Górska (artystka) i Rafał Góralski (artysta i socjolog). Artyści specjalizują się przede wszystkim w tworzeniu sztuki publicznej – tworzą billboardy, plakaty, instalacje, murale, animacje i performansy. Projekt jest realizowany od 1999 roku w Toruniu i jest to najdłużej działający tego typu projekt na świecie, gdzie w stałej lokalizacji prezentowane są prace artystyczne. Od września 2013 roku działa również warszawski oddział Galerii Rusz. Ekspozycja jest zmieniana na początku każdego miesiąca.

Więcej informacji o Galerii Rusz można znaleźć na stronie: http://www.galeriarusz.art.pl

billboard kultura street art Galeria Rusz


Nazwa wydarzenia:
Sierpniowa odsłona prac Galerii Rusz
Tematy:
Kultura i sztuka
Kraje:
Polska
Nadawca:
Galeria Rusz
Media:
billboard





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek