Izraelska kampania o złu, który czai się… w domu.
Dla wielu kobiet niebezpieczeństwo nie znajduje się wcale na zewnątrz.
Niewiele osób wie, że do przemocy wobec kobiet dochodzi w około 85-90% przypadków w miejscach, które są im dobrze znane. Duża część tej statystyki dotyczy ich własnych mieszkań bądź mieszkań ich partnerów. Dla tych kobiet dom nie kojarzy się z bezpiecznym miejscem. Wręcz przeciwnie.
Izraelska organizacja pozarządowa No2Violence postanowiła przypomnieć ten smutny fakt. Z pomocą lokalnej filii sieciowej agencji Grey Global Group przygotowała serię layoutów prasowych, które przewrotnie przypominają o towarzyszącym kobietom strachu, przy każdym ich powrocie do domu. Na pierwszy rzut oka przedstawione zdjęcia wydają się niewinne, lecz przyglądając się im odczuwamy pewien niepokój i napięcie związane z tym co za chwilę może się wydarzyć. Autorzy kampanii dążyli do tego, by takie właśnie emocje, chociaż przez chwilę, stały się udziałem odbiorcy. Emocje, które dla pewnej grupy kobiet są codziennością.
opr. mateoosz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy