Figury z wizerunkami dzieci leżały na ulicach Seulu. Przechodnie w prosty sposób mogli pomóc im wstać.
Południowokoreański oddział UNICEF zorganizował fundraisingową kampanię, w której dosłownie przedstawiono, jak drobny datek może zmienić sytuację życiową ubogiego dziecka. Leżące w różnych miejscach duże figury, kształtem przypominające matrioszki, wyposażone były w otwór na drobne monety. Wrzucający darowizny przechodnie mogli obserwować, jak lalki stopniowo zmieniały swoją pozycję – ciężar monet powodował, że się unosiły, tak, że przedstawione na nich dziecko nie leżało już, a stało.
Do dziesięciu lalek darowizny wrzuciło ok. 10 tys. osób. Kampania była też opisywana w mediach i na portalach społecznościowych.
Nazwa kampanii:
Roly poly
Czas:
2014.6.8 - 2014.6.28
Kraje:
Korea Południowa
Nadawca:
UNICEF
Media:
Ambient
Wykonawca:
Daehong Communications Inc (Seoul)
Adresaci:
Przechodnie w Seulu
Hasło kampani:
Help children in need stand up (Pomóż powstać potrzebującym dzieciom)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy