Figury z wizerunkami dzieci leżały na ulicach Seulu. Przechodnie w prosty sposób mogli pomóc im wstać.
Południowokoreański oddział UNICEF zorganizował fundraisingową kampanię, w której dosłownie przedstawiono, jak drobny datek może zmienić sytuację życiową ubogiego dziecka. Leżące w różnych miejscach duże figury, kształtem przypominające matrioszki, wyposażone były w otwór na drobne monety. Wrzucający darowizny przechodnie mogli obserwować, jak lalki stopniowo zmieniały swoją pozycję – ciężar monet powodował, że się unosiły, tak, że przedstawione na nich dziecko nie leżało już, a stało.
Do dziesięciu lalek darowizny wrzuciło ok. 10 tys. osób. Kampania była też opisywana w mediach i na portalach społecznościowych.
Nazwa kampanii:
Roly poly
Czas:
2014.6.8 - 2014.6.28
Kraje:
Korea Południowa
Nadawca:
UNICEF
Media:
Ambient
Wykonawca:
Daehong Communications Inc (Seoul)
Adresaci:
Przechodnie w Seulu
Hasło kampani:
Help children in need stand up (Pomóż powstać potrzebującym dzieciom)
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
23.04.2025
Nie bądź internetowym trollem
-
20.04.2025
Dove walczy z presją idealnego wizerunku
-
20.04.2025
Jeż, żaba i trzmiel ratują planetę
-
14.04.2025
Całkiem (nie)znany gatunek kwiatów
-
13.04.2025
Czy możliwy jest świat bez strachu? Kampania Feminoteki
-
07.04.2025
Hewi Metal dla Praw Dziecka