W kwietniu br. stowarzyszenie Association France Alzheimer prowadziło drugą odsłonę kampanii „Les Souvenirs” (Wspomnienia), kontynuując pomysł kreatywny pierwszej edycji, z 2007 roku – zasłonięte szczelnie fotografie rodzinne symbolizują brak dostępu do wspomnień, czyli zaburzenia pamięci, na jakie cierpią osoby chore na Alzheimera. Reklamy uświadamiają skalę zjawiska: „Plus d’un million de Français non plus accès à leurs souvenirs.” (Ponad milion Francuzów nie ma już dostępu do swojej pamięci).
Kampanię zrealizowała agencja Saatchi&Saatchi.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.10.2024
Prawa człowieka nie są na sprzedaż
-
15.10.2024
Tam wasze miejsce!
-
14.10.2024
Nie pozwól na przerwę w podróży
-
10.10.2024
Widoki jutra
-
09.10.2024
Otchłań bez dna
-
08.10.2024
Obojętność nas spala