W kwietniu br. stowarzyszenie Association France Alzheimer prowadziło drugą odsłonę kampanii „Les Souvenirs” (Wspomnienia), kontynuując pomysł kreatywny pierwszej edycji, z 2007 roku – zasłonięte szczelnie fotografie rodzinne symbolizują brak dostępu do wspomnień, czyli zaburzenia pamięci, na jakie cierpią osoby chore na Alzheimera. Reklamy uświadamiają skalę zjawiska: „Plus d’un million de Français non plus accès à leurs souvenirs.” (Ponad milion Francuzów nie ma już dostępu do swojej pamięci).
Kampanię zrealizowała agencja Saatchi&Saatchi.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka