logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Akcje > Ich współpraca dostarcza nam bezpieczeństwo DHL i WOPR
24.07.2018
Tematy: Akcje, Odpowiedzialny biznes / CSR, Kampanie, Polska, Kraje, Edukacja, Inne

Ich współpraca dostarcza nam bezpieczeństwo DHL i WOPR



Dostarczyć bezpieczeństwo na czas – to wartość bezcenna. Dlatego DHL Parcel  już po raz trzeci został sponsorem ratowników WOPR w województwie pomorskim i zachodniopomorskim, kontynuując akcję „Bezpiecznie z DHL i WOPR”. Dzięki temu turyści nad morzem będą jeszcze bezpieczniejsi. DHL Parcel zapowiada rozszerzenie współpracy w kolejnych latach, planując działania mające poprawić bezpieczeństwo w nadmorskich kurortach.

Miesiące letnie to czas kiedy służby ratunkowe działające na obszarach wodnych odnotowują zwiększoną liczbę wypadków w obrębie kąpielisk i miejsc wyznaczonych do kąpieli. W Polsce główną przyczyną utonięć, wskazywaną przez służby, jest niestety alkohol. DHL Parcel jako firma społecznie odpowiedzialna dotychczas prowadziła działania, by zwiększyć bezpieczeństwo na drogach, co ma ścisły związek z działalnością firmy.  Teraz zaangażowała się w zupełnie nowym obszarze dostarczając bezpieczeństwo w nadmorskich kurortach. Sponsoringiem DHL Parcel objętych zostało w sumie 56 miejsc do wodnych szaleństw, w tym kąpieliska nadmorskie i śródlądowe.

– W sezonie letnim postanowiliśmy pójść o krok dalej i wesprzeć naszymi działaniami również ratowników – mówi Magdalena Bugajło, Dyrektor ds. komunikacji i PR DHL Parcel.

Sponsoringiem objętych jest w sumie 56 miejsc do wodnych szaleństw, w tym kąpieliska nadmorskie i śródlądowe.

– Nasza współpraca to doskonały przykład na to, jak dwie zupełnie różne branże mogą się wspierać, podejmując wspólne działania w trosce o bezpieczeństwo wypoczywających nad wodą – dodaje Bugajło.

Odpowiedzialność społeczna to istotny element strategii DHL Parcel. Realizując motto „Living Responsibility” firma skupia się na środowisku naturalnym (GoGreen), wsparciu przy klęskach żywiołowych (GoHelp), edukacji (GoTeach) i wspieraniu wolontariatu pracowników (Global Volunteer Day, Living Responsibility Fund).

Szczegółowe informacje o działaniach CSR firmy znajdują się TUTAJ

Opublikowany przez WOPR Województwa Kujawsko-Pomorskiego Sobota, 16 czerwca 2018

edukacja bezpieczeństwo Bezpiecznie z DHL i WOPR” DHL WOPR


Nazwa kampanii:
Bezpiecznie z DHL i WOPR
Nadawca:
DHL Parcel
Wykonawca:
DHL Parcel





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek