logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wracają. Zawsze wracają
13.02.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Turcja, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Organizacje pozarządowe / NGO

Wracają. Zawsze wracają



Tesco, marka, która wycofała się z rynku tureckiego, z czasem na niego powróciła. Chociaż w niezbyt wielkim stylu. W 2021 roku Tesco rozpoczęło w sklepach na terenie Wielkiej Brytanii zbiórki odpadów plastikowych, w tym jednorazowych opakowań, które – jak zapowiadano – miały zostać poddane recyklingowi. W rzeczywistości plastikowe torby trafiały na nielegalne wysypiska w Turcji.

Według raportów Greenpeace tylko w 2020 roku Wielka Brytania wysyłała do Turcji średnio 575 ton plastikowych odpadów dziennie. Handel odpadami z tworzyw sztucznych to biznes szacowany na ok. 50 miliardów dolarów w skali roku. Siłą rzeczy, ciężar radzenia sobie z trudnymi do przetworzenia odpadami jest przenoszony na kraje uboższe i to one głównie ponoszą ich koszty – w tym ekologiczne i zdrowotne.

Uzupełnieniem outdoorowej i prasowej kampanii Tesco Finally Enters Turkey jest petycja wzywająca do całkowitego zakazu eksportu plastikowych odpadów z Wielkiej Brytanii do Turcji, dostępna na stronie bukimincopu.org.

NGO zdrowie petycja outdoor Ekologia i środowisko konsumpcjonizm segregacja odpadów Greenpeace plastik odpady konsumenci segregowanie odpadów print sortowanie plastiku integrated Turcja


Nazwa kampanii:
Tesco Finally Enters Turkey
Czas:
2022.3
Nadawca:
Greenpeace
Media:
integrated (outdoor, print, petition)
Wykonawca:
Havas Istanbul, Turkey





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek