Wprowadzanie dobrych pomysłów w życie nigdy nie było łatwe
Krzysztof Kolumb przekonuje Izabelę Kastylijską do sfinansowania swojej odkrywczej wyprawy w spocie promującym Iberoamerykański Festiwal Reklamowy (Festival Iberoamericano de la Publicidad). „Wprowadzanie dobrych pomysłów w życie nigdy nie było łatwe. Dlatego właśnie przyznajemy im nagrody” – komentują organizatorzy Festiwalu przekonując, że nagradzają nieszablonowe i odważne pomysły. Stąd odwołanie do nowatorskich idei Kolumba i wsparcia jego pionierskich, ambitnych pomysłów przez dwór królewski.
Wyprodukowaniem spotu zajęła się agencja Coolshotfilms dla FIAP, a dyrektorami kreatywnymi kampanii byli Javi del Rio i Damian Coscia. Spot pojawił się w mediach w kwietniu 2011.
Festiwal FIAP od 1969 roku nagradza najlepsze agencje reklamowe Ameryki Łacińskiej, Hiszpanii, Portugalii i Andory. Podczas festiwalu przyznawane są nagrody dla najlepszych spotów telewizyjnych, innowacyjnych reklam oraz interesujących kreacji.
P. Michaluk
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia
-
03.07.2024
Pies jak z reklamy