Wprowadzanie dobrych pomysłów w życie nigdy nie było łatwe
Krzysztof Kolumb przekonuje Izabelę Kastylijską do sfinansowania swojej odkrywczej wyprawy w spocie promującym Iberoamerykański Festiwal Reklamowy (Festival Iberoamericano de la Publicidad). „Wprowadzanie dobrych pomysłów w życie nigdy nie było łatwe. Dlatego właśnie przyznajemy im nagrody” – komentują organizatorzy Festiwalu przekonując, że nagradzają nieszablonowe i odważne pomysły. Stąd odwołanie do nowatorskich idei Kolumba i wsparcia jego pionierskich, ambitnych pomysłów przez dwór królewski.
Wyprodukowaniem spotu zajęła się agencja Coolshotfilms dla FIAP, a dyrektorami kreatywnymi kampanii byli Javi del Rio i Damian Coscia. Spot pojawił się w mediach w kwietniu 2011.
Festiwal FIAP od 1969 roku nagradza najlepsze agencje reklamowe Ameryki Łacińskiej, Hiszpanii, Portugalii i Andory. Podczas festiwalu przyznawane są nagrody dla najlepszych spotów telewizyjnych, innowacyjnych reklam oraz interesujących kreacji.
P. Michaluk
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii