Words don’t come easy to me
Tata i córka. Córka i tata. Relacja z gatunku „to skomplikowane”, ale gdy córa dorasta i – o zgrozo! – zaczyna się uczyć jeździć samochodem, wtedy nawet najwięksi twardziele wymiękają.
Ten zabawno-czuły stereotyp postanowiła wykorzystać w swojej najnowszej kampanii społecznej francuska sieć stacji obsługi samochodów Norauto. O dziwo, cała akcja nie dotyczyła bezpieczeństwa ruchu drogowego, co w kontekście zarówno tematyki filmu, jaki i branży nadawcy wydaje się dość naturalnym skojarzeniem. Twórcy kampanii skupili się na niełatwym dialogu między pokoleniami, którego efektem może być wzajemna edukacja proekologiczna. Sekret tkwi w małych krokach – zdaje się mówić przesłanie filmu – zarówno jeśli chodzi o „zielone” podejście do życia, jak i rodzinne więzy.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
19.09.2023
Paszport do przyszłości
-
18.09.2023
Źrenice
-
18.09.2023
Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej
-
14.09.2023
Najlepsze czasy dla potworów
-
13.09.2023
Magiczne pudełko
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF