logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wolontariat. Z tego się nie wyrasta
24.08.2023
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Kanada, Stany Zjednoczone, Równouprawnienie i tolerancja, Wolontariat, Organizacje pozarządowe / NGO

Wolontariat. Z tego się nie wyrasta



Za pojęciem wolontariatu kryje się mnóstwo pozytywnych wartości, ale stosunkowo rzadko wspomina się o jego istotnej funkcji wychowawczej.

4-H, działająca w Ameryce Północnej niezależna organizacja dla dzieci i młodzieży, postanowiła ukazać dobrodziejstwa płynące z uczestnictwa w wolontariacie na przykładzie czwórki przyjaciół. We wzruszającym filmie oglądamy ich losy od dzieciństwa aż do dorosłości. Jak się okazuje, uczestnictwo we wspólnych przedsięwzięciach nie tylko nauczyło ich odpowiedzialności i samodzielności (co w przypadku 4-H, instytucji kładącej szczególny nacisk na rozwój umiejętności życiowych, jest szczególnie istotne), ale również wykształciło w nich całą masę tzw. kompetencji miękkich. Dzięki wolontariatowi czwórka bohaterów wyrosła na komunikatywnych, tolerancyjnych, lojalnych i wspierających dorosłych. Nie mówiąc o tym, że stali się prawdziwymi przyjaciółmi na dobre i na złe.

NGO dzieci animacja młodzież Stany Zjednoczone film Kanada wolontariat wolontariusze pro bono Równouprawnienie i tolerancja digital animation integrated wychowanie wspólnotowość


Nazwa kampanii:
4-H Forever
Czas:
2023.7
Nadawca:
4-H
Media:
integrated (film, digital)





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek