Wolność, wola i moc
Inicjatywa Free. Will. Power., reklamowana trzema spotami wykonanymi techniką kolażu, rozpoczęła się w połowie listopada 2008 roku i ma na celu zwerbowanie młodych aktywistów do ruchu pro-choice (Na rzecz wyboru). W dynamicznych spotach reklamowych z muzyką DJ’a Spooky’ego występują popularni artyści – Deja Taylor w filmie "Power", Alvin Lau w filmie "Will" i Shira Erlichman w filmie "Free".
Nancy Keenan, prezydent NARAL Pro-Choice America Foundation, zwraca uwagę, że wybory prezydenckie w 2008 roku w USA pokazały siłę nowoczesnych technologii oraz entuzjazmu i aktywności młodych wyborców, którzy w sposób faktyczny wpłynęli na politykę kraju. Organizacja wiąże więc z obecnym pokoleniem młodych ludzi wielkie nadzieje i zachęca jego członków do włączenia się do działań na rzecz ruchu pro-choice.
Organizacje Pro-choice opowiadają się za legalizacją aborcji i tzw. prawami reprodukcyjnymi oraz fundamentalnymi prawami człowieka (m.in. do decydowania o swoim życiu osobistym i pełnej prywatności), dobrem rodziny jako całości przeważającym nad dobrem dziecka poczętego i przeciwko niewłaściwie pojętej zasadzie świeckości państwa (jeśli zakaz aborcji jest normą moralną wielu religii, to umieszczanie go w ustawodawstwie jest narzucaniem norm religijnych).
Organizacja NARAL przestrzega młodych ludzi przed prawodawcami, którzy dążą do ograniczenia praw związanych z reprodukcją.
Strona kampanii: www.MyFreeWillPower.com
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
20.07.2024
Prawdziwi ludzie
-
18.07.2024
Siostra zakonna i zawodnik MMA — polskość może być bardzo różna
-
15.07.2024
Morze cierpienia
-
11.07.2024
What is family
-
10.07.2024
Potwór basenowy
-
05.07.2024
Najgorszy dzień życia