logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka
   ──────  20.11.2008

Wolność, wola i moc

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Inicjatywa Free. Will. Power., reklamowana trzema spotami wykonanymi techniką kolażu, rozpoczęła się w połowie listopada 2008 roku i ma na celu zwerbowanie młodych aktywistów do ruchu pro-choice (Na rzecz wyboru). W dynamicznych spotach reklamowych z muzyką DJ’a Spooky’ego występują popularni artyści – Deja Taylor w filmie "Power", Alvin Lau w filmie "Will" i Shira Erlichman w filmie "Free".

Nancy Keenan, prezydent NARAL Pro-Choice America Foundation, zwraca uwagę, że wybory prezydenckie w 2008 roku w USA pokazały siłę nowoczesnych technologii oraz entuzjazmu i aktywności młodych wyborców, którzy w sposób faktyczny wpłynęli na politykę kraju. Organizacja wiąże więc z obecnym pokoleniem młodych ludzi wielkie nadzieje i zachęca jego członków do włączenia się do działań na rzecz ruchu pro-choice.

Organizacje Pro-choice opowiadają się za legalizacją aborcji i tzw. prawami reprodukcyjnymi oraz fundamentalnymi prawami człowieka (m.in. do decydowania o swoim życiu osobistym i pełnej prywatności), dobrem rodziny jako całości przeważającym nad dobrem dziecka poczętego i przeciwko niewłaściwie pojętej zasadzie świeckości państwa (jeśli zakaz aborcji jest normą moralną wielu religii, to umieszczanie go w ustawodawstwie jest narzucaniem norm religijnych).

Organizacja NARAL przestrzega młodych ludzi przed prawodawcami, którzy dążą do ograniczenia praw związanych z reprodukcją.
Strona kampanii: www.MyFreeWillPower.com


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Free. Will. Power.
Czas:
2008.11.15 - 2008.12.10
Tematy:
Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
NARAL Pro-Choice America Foundation
Media:
Internet
Wykonawca:
See3 Communications
Adresaci:
Młode kobiety i mężczyźni





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


  • 10.01.2023

    Palisz czy nie palisz


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek