Wolność, wola i moc
Inicjatywa Free. Will. Power., reklamowana trzema spotami wykonanymi techniką kolażu, rozpoczęła się w połowie listopada 2008 roku i ma na celu zwerbowanie młodych aktywistów do ruchu pro-choice (Na rzecz wyboru). W dynamicznych spotach reklamowych z muzyką DJ’a Spooky’ego występują popularni artyści – Deja Taylor w filmie "Power", Alvin Lau w filmie "Will" i Shira Erlichman w filmie "Free".
Nancy Keenan, prezydent NARAL Pro-Choice America Foundation, zwraca uwagę, że wybory prezydenckie w 2008 roku w USA pokazały siłę nowoczesnych technologii oraz entuzjazmu i aktywności młodych wyborców, którzy w sposób faktyczny wpłynęli na politykę kraju. Organizacja wiąże więc z obecnym pokoleniem młodych ludzi wielkie nadzieje i zachęca jego członków do włączenia się do działań na rzecz ruchu pro-choice.
Organizacje Pro-choice opowiadają się za legalizacją aborcji i tzw. prawami reprodukcyjnymi oraz fundamentalnymi prawami człowieka (m.in. do decydowania o swoim życiu osobistym i pełnej prywatności), dobrem rodziny jako całości przeważającym nad dobrem dziecka poczętego i przeciwko niewłaściwie pojętej zasadzie świeckości państwa (jeśli zakaz aborcji jest normą moralną wielu religii, to umieszczanie go w ustawodawstwie jest narzucaniem norm religijnych).
Organizacja NARAL przestrzega młodych ludzi przed prawodawcami, którzy dążą do ograniczenia praw związanych z reprodukcją.
Strona kampanii: www.MyFreeWillPower.com
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.04.2024
Z „Rodziną” najlepiej wychodzi się na zdjęciach
-
29.04.2024
Broń to nie zabawka!
-
26.04.2024
Najpierw zadzwoń
-
25.04.2024
„Śniadanie już nie na trawie”
-
24.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
22.04.2024
Z dupy problem