Wolność, wola i moc
Inicjatywa Free. Will. Power., reklamowana trzema spotami wykonanymi techniką kolażu, rozpoczęła się w połowie listopada 2008 roku i ma na celu zwerbowanie młodych aktywistów do ruchu pro-choice (Na rzecz wyboru). W dynamicznych spotach reklamowych z muzyką DJ’a Spooky’ego występują popularni artyści – Deja Taylor w filmie "Power", Alvin Lau w filmie "Will" i Shira Erlichman w filmie "Free".
Nancy Keenan, prezydent NARAL Pro-Choice America Foundation, zwraca uwagę, że wybory prezydenckie w 2008 roku w USA pokazały siłę nowoczesnych technologii oraz entuzjazmu i aktywności młodych wyborców, którzy w sposób faktyczny wpłynęli na politykę kraju. Organizacja wiąże więc z obecnym pokoleniem młodych ludzi wielkie nadzieje i zachęca jego członków do włączenia się do działań na rzecz ruchu pro-choice.
Organizacje Pro-choice opowiadają się za legalizacją aborcji i tzw. prawami reprodukcyjnymi oraz fundamentalnymi prawami człowieka (m.in. do decydowania o swoim życiu osobistym i pełnej prywatności), dobrem rodziny jako całości przeważającym nad dobrem dziecka poczętego i przeciwko niewłaściwie pojętej zasadzie świeckości państwa (jeśli zakaz aborcji jest normą moralną wielu religii, to umieszczanie go w ustawodawstwie jest narzucaniem norm religijnych).
Organizacja NARAL przestrzega młodych ludzi przed prawodawcami, którzy dążą do ograniczenia praw związanych z reprodukcją.
Strona kampanii: www.MyFreeWillPower.com
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz