logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wolność, wola i moc
20.11.2008
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Aktywizacja i społeczeństwo obywatelskie, Prawa człowieka

Wolność, wola i moc

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Inicjatywa Free. Will. Power., reklamowana trzema spotami wykonanymi techniką kolażu, rozpoczęła się w połowie listopada 2008 roku i ma na celu zwerbowanie młodych aktywistów do ruchu pro-choice (Na rzecz wyboru). W dynamicznych spotach reklamowych z muzyką DJ’a Spooky’ego występują popularni artyści – Deja Taylor w filmie "Power", Alvin Lau w filmie "Will" i Shira Erlichman w filmie "Free".

Nancy Keenan, prezydent NARAL Pro-Choice America Foundation, zwraca uwagę, że wybory prezydenckie w 2008 roku w USA pokazały siłę nowoczesnych technologii oraz entuzjazmu i aktywności młodych wyborców, którzy w sposób faktyczny wpłynęli na politykę kraju. Organizacja wiąże więc z obecnym pokoleniem młodych ludzi wielkie nadzieje i zachęca jego członków do włączenia się do działań na rzecz ruchu pro-choice.

Organizacje Pro-choice opowiadają się za legalizacją aborcji i tzw. prawami reprodukcyjnymi oraz fundamentalnymi prawami człowieka (m.in. do decydowania o swoim życiu osobistym i pełnej prywatności), dobrem rodziny jako całości przeważającym nad dobrem dziecka poczętego i przeciwko niewłaściwie pojętej zasadzie świeckości państwa (jeśli zakaz aborcji jest normą moralną wielu religii, to umieszczanie go w ustawodawstwie jest narzucaniem norm religijnych).

Organizacja NARAL przestrzega młodych ludzi przed prawodawcami, którzy dążą do ograniczenia praw związanych z reprodukcją.
Strona kampanii: www.MyFreeWillPower.com



Nazwa kampanii:
Free. Will. Power.
Czas:
2008.11.15 - 2008.12.10
Nadawca:
NARAL Pro-Choice America Foundation
Media:
Internet
Wykonawca:
See3 Communications
Adresaci:
Młode kobiety i mężczyźni





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek