Ciało małego chłopca leży wszędzie – na podłodze w łazience, w biurze, na trawniku, na chodniku w drodze do pracy i pod biurkiem w domu. Wyraźnie dręczony wyrzutami sumienia mężczyzna widzi go przez cały dzień – stara się co prawda go unikać, ale postać dziecka nie przestaje się ukazywać. Rudowłosy chłopak jest ofiarą wypadku niegdyś spowodowanego przez bohatera spotu.
Film zwraca uwagę na konsekwencje nieodpowiedzialnej jazdy samochodem, koncentrując się na następstwach w psychice sprawcy tragedii. Alternatywę „Kill your speed, or live with it” („Zwolnij, albo żyj z koszmarem”) uzupełnia wyjaśnienie „It’s 30 for a reason” („Ograniczenie do 30 km/h ma swój powód”).
„Live with it” jest kolejną kampanią w ramach akcji "Think!" ("Pomyśl!") prowadzonej od wielu lat przez brytyjski Departament Transportu. Spot otrzymał brąz na festiwalu reklamy London International Awards 2009 w kategorii Służba publiczna/Opieka społeczna.
A.Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem