Żołnierze z reklam kampanii włoskiej organizacji Soleterre, walczący ze sobą na polu bitwy, to weterani: staruszkowie – niektórzy na wózkach inwalidzkich, wyposażeni oprócz broni w kule inwalidzkie, w balkoniki, podłączeni do kroplówek. Przesłanie tego dziwnego obrazu jest pacyfistyczne: „Let’s make war an old thing” („Sprawmy by wojna odeszła do lamusa”).
Opinia na temat kampanii znajduje się w dziale „Kontrowersje”: „Dziadowska wojna”.
Soleterre prowadzi projekty we Włoszech, na Ukrainie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Filipinach, w Salwadorze, Maroko, Indiach i Sierra Leone. Jej główną misją jest zapewnienie opieki zdrowotnej, żywności i edukacji dla mieszkańców ubogich terenów.
Kreację wykonała agencja H-57 Creative Station.
A. Postek
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…