Żołnierze z reklam kampanii włoskiej organizacji Soleterre, walczący ze sobą na polu bitwy, to weterani: staruszkowie – niektórzy na wózkach inwalidzkich, wyposażeni oprócz broni w kule inwalidzkie, w balkoniki, podłączeni do kroplówek. Przesłanie tego dziwnego obrazu jest pacyfistyczne: „Let’s make war an old thing” („Sprawmy by wojna odeszła do lamusa”).
Opinia na temat kampanii znajduje się w dziale „Kontrowersje”: „Dziadowska wojna”.
Soleterre prowadzi projekty we Włoszech, na Ukrainie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Filipinach, w Salwadorze, Maroko, Indiach i Sierra Leone. Jej główną misją jest zapewnienie opieki zdrowotnej, żywności i edukacji dla mieszkańców ubogich terenów.
Kreację wykonała agencja H-57 Creative Station.
A. Postek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz