Żołnierze z reklam kampanii włoskiej organizacji Soleterre, walczący ze sobą na polu bitwy, to weterani: staruszkowie – niektórzy na wózkach inwalidzkich, wyposażeni oprócz broni w kule inwalidzkie, w balkoniki, podłączeni do kroplówek. Przesłanie tego dziwnego obrazu jest pacyfistyczne: „Let’s make war an old thing” („Sprawmy by wojna odeszła do lamusa”).
Opinia na temat kampanii znajduje się w dziale „Kontrowersje”: „Dziadowska wojna”.
Soleterre prowadzi projekty we Włoszech, na Ukrainie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Filipinach, w Salwadorze, Maroko, Indiach i Sierra Leone. Jej główną misją jest zapewnienie opieki zdrowotnej, żywności i edukacji dla mieszkańców ubogich terenów.
Kreację wykonała agencja H-57 Creative Station.
A. Postek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
27.11.2024
Pocztówki z przeszłości
-
26.11.2024
Natychmiast
-
25.11.2024
Nie bądź dzieckiem!
-
25.11.2024
Twój wybór
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów