Ministerstwo Gospodarki rozpoczęło 29 marca br. 2-letnią, ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na temat energetyki jądrowej. Badania przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie resortu pokazują, że takich działań oczekuje 94 proc. Polaków. Blisko 60 proc. badanych ocenia swoją wiedzę na temat energetyki jądrowej zaledwie jako dostateczną lub niżej. Jednocześnie zaledwie 6 proc. respondentów uważa, że temat budowy tego rodzaju elektrowni w Polsce jest nieważny.
W kampanii wykorzystane zostaną: telewizja, radio, internet, prasa. Miejscem, które ma umożliwić znalezienie odpowiedzi na pytania, jest dedykowany kampanii portal internetowy www.poznajatom.pl. Konkurencją dla niego jest założona przez Zielony Instytut oraz Greenpeace strona poznajatom.org.
Ministerstwo Gospodarki zarezerwowało jedną domenę – poznajatom.pl, nie przewidując „ataku” ekologów, sprzeciwiających się energetyce jądrowej, którzy wykupili adres o tej samej nazwie, ale innej domenie. Teraz prowadzą swój serwis o łudząco podobnej grafice, ale o zupelnie odmiennej treści.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.10.2024
Prawo do przyjemności: VI Konferencja Sekson Fundacji Avalon
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
27.09.2024
25 lat Galerii Rusz
-
20.09.2024
Powstała Baza Ekspertów i Ekspertek Karty Praw Dziecka w Biznesie
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie