Ministerstwo Gospodarki rozpoczęło 29 marca br. 2-letnią, ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na temat energetyki jądrowej. Badania przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie resortu pokazują, że takich działań oczekuje 94 proc. Polaków. Blisko 60 proc. badanych ocenia swoją wiedzę na temat energetyki jądrowej zaledwie jako dostateczną lub niżej. Jednocześnie zaledwie 6 proc. respondentów uważa, że temat budowy tego rodzaju elektrowni w Polsce jest nieważny.
W kampanii wykorzystane zostaną: telewizja, radio, internet, prasa. Miejscem, które ma umożliwić znalezienie odpowiedzi na pytania, jest dedykowany kampanii portal internetowy www.poznajatom.pl. Konkurencją dla niego jest założona przez Zielony Instytut oraz Greenpeace strona poznajatom.org.
Ministerstwo Gospodarki zarezerwowało jedną domenę – poznajatom.pl, nie przewidując „ataku” ekologów, sprzeciwiających się energetyce jądrowej, którzy wykupili adres o tej samej nazwie, ale innej domenie. Teraz prowadzą swój serwis o łudząco podobnej grafice, ale o zupelnie odmiennej treści.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
02.06.2023
Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia
-
01.06.2023
Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!
-
31.05.2023
„Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon
-
29.05.2023
Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze
-
24.05.2023
Wiosenny Dzień Charta
-
22.05.2023
Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023