Ministerstwo Gospodarki rozpoczęło 29 marca br. 2-letnią, ogólnopolską kampanię informacyjno-edukacyjną na temat energetyki jądrowej. Badania przeprowadzone przez MillwardBrown SMG/KRC na zlecenie resortu pokazują, że takich działań oczekuje 94 proc. Polaków. Blisko 60 proc. badanych ocenia swoją wiedzę na temat energetyki jądrowej zaledwie jako dostateczną lub niżej. Jednocześnie zaledwie 6 proc. respondentów uważa, że temat budowy tego rodzaju elektrowni w Polsce jest nieważny.
W kampanii wykorzystane zostaną: telewizja, radio, internet, prasa. Miejscem, które ma umożliwić znalezienie odpowiedzi na pytania, jest dedykowany kampanii portal internetowy www.poznajatom.pl. Konkurencją dla niego jest założona przez Zielony Instytut oraz Greenpeace strona poznajatom.org.
Ministerstwo Gospodarki zarezerwowało jedną domenę – poznajatom.pl, nie przewidując „ataku” ekologów, sprzeciwiających się energetyce jądrowej, którzy wykupili adres o tej samej nazwie, ale innej domenie. Teraz prowadzą swój serwis o łudząco podobnej grafice, ale o zupelnie odmiennej treści.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
14.04.2025
Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!
-
23.03.2025
Operacja Czysta Rzeka
-
20.03.2025
Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025