logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wodne wyznanie w centrum Paryża
23.03.2010
Tematy: Kampanie, Francja, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Wodne wyznanie w centrum Paryża

Your browser does not support the video tag.


W samym sercu Paryża pod koniec marca br. do mieszkańców przemówiła woda. Na Place du Palais Royal, w miejscu, gdzie stoi muzeum Luwr, po zapadnięciu zmierzchu na specjalnie zmontowanej instalacji spływały z górnej części konstrukcji na ziemię wyznania: "Zabijam więcej ludzi niż rak/AIDS/wojna. Każdej minuty zabijam 15 osób; Jestem jedną z najczęstszych przyczyn śmierci na świecie, jestem skażoną wodą. Zanieczyszczona woda pitna zabija 8mln ludzi rocznie." Słowa zostały ukształtowane przez wodę. Wodny ekran zbudowano na bazie technologii Aquascript
.

Ta zaskakująca i innowacyjna forma przekazu miała uzmysłowić odbiorcom dramatyczne konsekwencje picia skażonej wody, której spożycie uznawane jest za jedną z głównych przyczyn śmierci w skali całego świata. Co roku z powodu zanieczyszczonej wody umiera 8 mln ludzi, w tym 1,8 mln dzieci. Bezpośrednią przyczyną śmierci jest najczęściej zapadnięcie na jedną z chorób takich jak cholera, tyfus, malaria czy biegunka.

Artystyczno-ambientowa akcja została zrealizowana przez agencję BDDP & Fils na zlecenie organizacji Solidarités International z okazji Światowego Dnia Wody. Ta doskonale dopracowana kreacja przez 5 dni przyciągała uwagę przechodniów i mediów.
P.Cieślikiewicz



Nazwa kampanii:
Water talks
Czas:
2010.3.17 - 2010.3.22
Nadawca:
Solidarités International
Media:
Ambient
Wykonawca:
BDDP & Fils (Paris)
Adresaci:
Mieszkańcy Paryża
Hasło kampani:
I kill more than cancer, I kill more than AIDS, I kill more than war, I kill 15 people every minute. I am the leading cause of death in the world, I am unsafe drinking water. Unsafe drinking water kills 8 million people per year (Zabijam więcej ludzi niż rak/AIDS/wojna. Co minutę zabijam 15 osób. Jestem jedną z najczęstszych przyczyn śmierci na świecie, jestem skażoną wodą. Zanieczyszczona woda pitna zabija 8 milionów ludzi rocznie.)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

  • 23.04.2025Kampanie

    Nie bądź internetowym trollem

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek