Zdjęcia dzieci, których twarze do połowy zakrywa woda to opis projektu serii plakatów przygotowanych w ramach kampanii pod hasłem „Your child is growing. Not as far as the oceans are rising” przeprowadzonej przez Greenpeace w Brazylii. Kreacja reklam pokazuje, że poziom oceanów podnosi się szybciej niż rośnie przeciętny młody człowiek. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi mieszkańców aglomeracji Sao Paulo, głównie rodziców małych dzieci, na problem wzrostu ogólnego poziomu wód w oceanach, spowodowanego przez ocieplanie się klimatu na Ziemi.
Pomysł na kreacje Renato Simoesa z agencji Almap BBDO Comunicações oraz dobór środków sprawia, że reklamy intrygują. Niestety, podobnie jak w wielu tego typu realizacjach, dostęp do informacji na temat tego, co możemy zrobić, aby uchronić się przed przedstawioną wizją kataklizmu, jest ograniczony. Można oczywiście wejść na stronę internetową, której adres podany jest pod hasłem kampanii, ale liczba osób, która zdobędzie się na takie kroki może być ograniczona.
b.p.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
14.02.2023
Walentynki — Święto Zrywania
-
14.02.2023
Walentynkowo o donacji
-
13.02.2023
Wracają. Zawsze wracają
-
01.02.2023
Chcesz przestać, a nie możesz