logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Własny ciężar na plecach
24.12.2012
Tematy: Kampanie, Izrael, Obronność i bezpieczeństwo, Pomoc społeczna

Własny ciężar na plecach



Mężczyzna niesie na plecach samego siebie. Nie wygląda to na typową akcję ratunkową. Główny bohater próbuje raczej mozolnie iść do przodu.

Izraelski oddział agencji Y&R stworzył tę kampanię dla Izraelskiego Centrum NATAL (NATAL, the Israel Trauma Center for Victims of Terror and War). Instytucja ta zajmuje się pomocą osobom cierpiącym z powodu traumy wojennej. Hasło kampanii zachęca ich do poszukania wsparcia na zewnątrz: "Nie musisz radzić sobie samemu z traumą wojny" (Don’t carry the war trauma all by yourself). Hasło i logo organizacji są dodatkowo nadrukowane na bandażu, który kojarzy się ze wsparciem medycznym.

Ważnym elementem kreacji jest fakt, że główna postać w ogóle nie przypomina uczestnika wojny czy weterana. To zwykły mężczyzna, jakiego spotkać można w każdym mieście. Jego ubiór nie wskazuje na to, co przeżył wcześniej i dlatego zaskakuje odbiorcę. Kreacja podkreśla, że na co dzień trudno zauważyć ciężar traumatycznych przeżyć wojennych, z którymi zmagają się byli żołnierze.

Kampania skierowana jest do żołnierzy Izraelskich Sił Obronnych (Israeli Defense Forces), którzy brali udział w wojnie Yom Kippur. Konflikt pomiędzy Izraelem a koalicją Egiptu i Syrii był jedną z najbardziej traumatycznych wojen w historii Izraela.

Filip Jędruch



Nazwa kampanii:
War Trauma
Czas:
2012.6.10 - 2012.7.10
Nadawca:
NATAL
Media:
Plakat
Wykonawca:
Y&R (Izrael)
Adresaci:
Weterani wojenni
Hasło kampani:
Don't carry the war trauma all by yourself (Nie musisz radzić sobie samemu z traumą wojny)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek