logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Właściwy obraz
05.04.2022
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Nigeria, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja

Właściwy obraz



Paint the Right Picture, czyli Namaluj właściwy obraz, to kampania społeczna zrealizowana na zamówienie nigeryjskiego holdingu finansowego Meristem z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet (International Women’s Day).

Projekt zachęca do postrzegania i traktowania kobiet nie przez pryzmat walorów fizycznych, tylko całokształtu, na który składają się również duch, siła, ambicja i charakter. Lwica, tygrysica – wątpliwe komplementy, często kierowane w stronę kobiet, tu zostały potraktowane całkiem serio. Z tą różnicą, że twórcy kampanii skupili się na nieoczywistych cechach zwierząt, które umykają obserwatorom, skupionym wyłącznie na ich wyglądzie zewnętrznym.

Dzień kobiet kobiety Równouprawnienie i tolerancja Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji print Nigeria


Nazwa kampanii:
Paint the Right Picture
Czas:
2022.3.15
Nadawca:
Meristem Nigeria
Media:
print
Wykonawca:
The Hook Creative Agency, Nigeria





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek