logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > William Wallace z pióropuszem
03.10.2013
Tematy: Kampanie, Portugalia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja

William Wallace z pióropuszem

Your browser does not support the video tag.


Średniowieczne pole bitewne. Mężczyzna, patrząc na zgromadzonych, rozpoczyna wezwanie do walki, podczas którego wszyscy obecni zmieniają się nie do poznania. Uwaga odbiorcy skupia się na kolejno dodawanych wojownikom atrybutach – mocnym makijażu, pióropuszach, maskach, kolorowych strojach. Apel o walkę z niesprawiedliwością i strachem, w imię wolności, jest niczym innym jak spotem promującym tegoroczny, 17. Festiwal Filmowy Queer Lisboa. Jest to jedyny w Portugalii festiwal, poświęcony filmom na temat gejów, lesbijek, biseksualistów, transseksualistów i transseksualistów.

Wykorzystanie motywu z filmu Braveheart, realistycznie przekazującego emocje i budującego napięcie, oddaje idee festiwalu. Celem wydarzenia jest przybliżenie spojrzenia na tożsamość seksualną i płeć z perspektywy queer. W tegorocznej edycji Festiwalu Queer Lisboa, który odbył się w dniach 20-28 września, pokazanych zostało 93 filmów z 26 różnych krajów, które obejrzało ponad 8000 widzów.

Katarzyna Płaza



Nazwa kampanii:
Pride Heart
Czas:
2013.9.5 - 2013.10.1
Nadawca:
Queer Lisboa
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Fuel
Adresaci:
Osoby LGBT, osoby zainteresowane tematyką LGBT





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 19.07.2025Kampanie

    Odwiedź kulturę na wakacjach

  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek