logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Portugalia, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
   ──────  03.10.2013

William Wallace z pióropuszem

Your browser does not support the video tag.


Średniowieczne pole bitewne. Mężczyzna, patrząc na zgromadzonych, rozpoczyna wezwanie do walki, podczas którego wszyscy obecni zmieniają się nie do poznania. Uwaga odbiorcy skupia się na kolejno dodawanych wojownikom atrybutach – mocnym makijażu, pióropuszach, maskach, kolorowych strojach. Apel o walkę z niesprawiedliwością i strachem, w imię wolności, jest niczym innym jak spotem promującym tegoroczny, 17. Festiwal Filmowy Queer Lisboa. Jest to jedyny w Portugalii festiwal, poświęcony filmom na temat gejów, lesbijek, biseksualistów, transseksualistów i transseksualistów.

Wykorzystanie motywu z filmu Braveheart, realistycznie przekazującego emocje i budującego napięcie, oddaje idee festiwalu. Celem wydarzenia jest przybliżenie spojrzenia na tożsamość seksualną i płeć z perspektywy queer. W tegorocznej edycji Festiwalu Queer Lisboa, który odbył się w dniach 20-28 września, pokazanych zostało 93 filmów z 26 różnych krajów, które obejrzało ponad 8000 widzów.

Katarzyna Płaza


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Pride Heart
Czas:
2013.9.5 - 2013.10.1
Tematy:
Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Równouprawnienie i tolerancja
Kraje:
Portugalia
Nadawca:
Queer Lisboa
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Fuel
Adresaci:
Osoby LGBT, osoby zainteresowane tematyką LGBT





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 15.03.2023

    Superkomputer od Funduszu Żubra widzi, słyszy i rozumie dzikie zwierzęta


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 28.02.2023

    Marcin Oleksy z piłkarskim Oscarem za najpiękniejszą bramkę 2022 roku


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek