Trzy Małe Świnki, Czerwony Kapturek i Piotruś zawsze bali się złego wilka. Tym razem jednak znany wróg jest podwójnie niebezpieczny – odurzony alkoholem dodaje gazu za kierownicą.
Kampania printowa stowarzyszenia Hispanic Against Drunk Driving (Latynosi przeciwko jeździe pod wpływem alkoholu) z Miami na Florydzie zamienia bajkę w horror. Wilk, butelka z alkoholem, czaszka i przerażenie na twarzach niewinnych postaci są elementami powtarzającymi się i spajającymi trzy plakaty. Wykonaniem ilustracji zajął się Bob Dob na zlecenie agencji Concept Café.
Miami zamieszkuje duża liczba Amerykanów o kubańskim pochodzeniu, ponad połowa mieszkańców za swój język ojczysty uznaje hiszpański. 30% śmiertelnych wypadków na drogach w tym mieście powodują osoby będące pod wpływem alkoholu.
Małgorzata Szwarc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach
-
03.02.2025
Trujące lekarstwa