Trzy Małe Świnki, Czerwony Kapturek i Piotruś zawsze bali się złego wilka. Tym razem jednak znany wróg jest podwójnie niebezpieczny – odurzony alkoholem dodaje gazu za kierownicą.
Kampania printowa stowarzyszenia Hispanic Against Drunk Driving (Latynosi przeciwko jeździe pod wpływem alkoholu) z Miami na Florydzie zamienia bajkę w horror. Wilk, butelka z alkoholem, czaszka i przerażenie na twarzach niewinnych postaci są elementami powtarzającymi się i spajającymi trzy plakaty. Wykonaniem ilustracji zajął się Bob Dob na zlecenie agencji Concept Café.
Miami zamieszkuje duża liczba Amerykanów o kubańskim pochodzeniu, ponad połowa mieszkańców za swój język ojczysty uznaje hiszpański. 30% śmiertelnych wypadków na drogach w tym mieście powodują osoby będące pod wpływem alkoholu.
Małgorzata Szwarc
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz