Trzy Małe Świnki, Czerwony Kapturek i Piotruś zawsze bali się złego wilka. Tym razem jednak znany wróg jest podwójnie niebezpieczny – odurzony alkoholem dodaje gazu za kierownicą.
Kampania printowa stowarzyszenia Hispanic Against Drunk Driving (Latynosi przeciwko jeździe pod wpływem alkoholu) z Miami na Florydzie zamienia bajkę w horror. Wilk, butelka z alkoholem, czaszka i przerażenie na twarzach niewinnych postaci są elementami powtarzającymi się i spajającymi trzy plakaty. Wykonaniem ilustracji zajął się Bob Dob na zlecenie agencji Concept Café.
Miami zamieszkuje duża liczba Amerykanów o kubańskim pochodzeniu, ponad połowa mieszkańców za swój język ojczysty uznaje hiszpański. 30% śmiertelnych wypadków na drogach w tym mieście powodują osoby będące pod wpływem alkoholu.
Małgorzata Szwarc
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.05.2024
Pierwsze przemówienie
-
12.05.2024
Plastik to broń masowego rażenia
-
10.05.2024
Jestem tego warta
-
07.05.2024
Yeermułka
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
26.04.2024
CelebryKłamstwa