logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wielofunkcyjny nowy domownik
08.04.2015
Tematy: Kampanie, Stany Zjednoczone, Ekologia i środowisko

Wielofunkcyjny nowy domownik

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Niezawodny budzik i jednocześnie pułapka na myszy. Może też być nakładką na laptopa, maską na oczy podczas snu, dekoracją okna, pomocnikiem w szyciu i wielu innych zajęciach. Jest samoczyszczący i występuje w wielu kolorach. Łączy w sobie różne funkcje, ale przede wszystkim dostarcza bezwarunkowej miłości. Co to takiego? To kot, który czeka na swojego właściciela.

Spoty amerykańskiej organizacji The Animal Foundation zostały zrealizowane w konwencji reklam na kanałach telewizyjnych zajmujących się sprzedażą wysyłkową. Na kampanię składają się dwa filmy – jeden "oferujący" adopcję kota, drugi psa. Twórcy spotu, nawiązując do reklam telemarketingowych, wyliczają zalety posiadania zwierząt domowych, których "nie powinno zabraknąć w żadnym domu". Pies został pokazany jako doskonała pomoc w sprzątaniu, system alarmowy, ogrzewacz do stóp, przewodnik, ogrodnik, pocieszyciel i opiekun do dzieci. Spot ma zachęcać do adoptowania bezdomnych zwierząt przebywających w schroniskach. Jak mówi hasło kampanii: "All pets come with a lifetime supply of unconditional love" ("Wszystkie zwierzęta są dostarczane z zasobem bezwarunkowej miłości na całe życie").

Na stronie organizacji (animalfoundation.com) oraz na stronie poświęconej kampanii – NewPetNow.com – dostępne są informacje o miejscach, z których można zabrać zwierzęta objęte opieką fundacji. Są tam również publikowane ogłoszenia o zagubionych i znalezionych pupilach, co znacznie ułatwia właścicielom ich odnalezienie.

Sandra Sych



Nazwa kampanii:
Pet dog, Pet cat
Czas:
2015.3.26
Nadawca:
The Animal Foundation Las Vegas
Media:
Internet
Wykonawca:
R&R Partners (Stany Zjednoczone)
Adresaci:
Osoby zainteresowane adopcją zwierzęcia
Hasło kampani:
All pets come with a lifetime supply of unconditional love. Get yours today! (Wszystkie zwierzęta są dostarczane z zasobem miłości na całe życie. Weź swojego już dzisiaj!)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek