Niezawodny budzik i jednocześnie pułapka na myszy. Może też być nakładką na laptopa, maską na oczy podczas snu, dekoracją okna, pomocnikiem w szyciu i wielu innych zajęciach. Jest samoczyszczący i występuje w wielu kolorach. Łączy w sobie różne funkcje, ale przede wszystkim dostarcza bezwarunkowej miłości. Co to takiego? To kot, który czeka na swojego właściciela.
Spoty amerykańskiej organizacji The Animal Foundation zostały zrealizowane w konwencji reklam na kanałach telewizyjnych zajmujących się sprzedażą wysyłkową. Na kampanię składają się dwa filmy – jeden "oferujący" adopcję kota, drugi psa. Twórcy spotu, nawiązując do reklam telemarketingowych, wyliczają zalety posiadania zwierząt domowych, których "nie powinno zabraknąć w żadnym domu". Pies został pokazany jako doskonała pomoc w sprzątaniu, system alarmowy, ogrzewacz do stóp, przewodnik, ogrodnik, pocieszyciel i opiekun do dzieci. Spot ma zachęcać do adoptowania bezdomnych zwierząt przebywających w schroniskach. Jak mówi hasło kampanii: "All pets come with a lifetime supply of unconditional love" ("Wszystkie zwierzęta są dostarczane z zasobem bezwarunkowej miłości na całe życie").
Na stronie organizacji (animalfoundation.com) oraz na stronie poświęconej kampanii – NewPetNow.com – dostępne są informacje o miejscach, z których można zabrać zwierzęta objęte opieką fundacji. Są tam również publikowane ogłoszenia o zagubionych i znalezionych pupilach, co znacznie ułatwia właścicielom ich odnalezienie.
Sandra Sych
zobacz także
-
19.05.2025Kampanie
Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta
-
14.05.2025Wydarzenia
Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu