logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wielki protest małych owadów
07.08.2014
Tematy: Kampanie, Czechy, Ekologia i środowisko, Konsumpcjonizm i konsumenci

Wielki protest małych owadów

Your browser does not support the video tag.


Pszczoła na horyzoncie? Jest coraz bliżej, bliżej… Za blisko! Czas ją zlikwidować. To błąd, który powiela wiele osób. Dlaczego? Obawa przed użądleniem nie jest bezpodstawna, lecz zabijanie ich nie jest właściwe. Rola pszczół jest często umniejszana w codziennym życiu, a to właśnie one uczestniczą w produkcji 1/3 żywności.

Organizacja Greenpeace od lat uczestniczy w działaniach dla poszanowania natury na całym globie. Na swej polskiej stronie internetowej zaprosiła również do wzięcia udziału w akcji tworzenia hoteli dla pszczół w największych miastach Polski. Zainteresowane osoby mogą zgłaszać się już dziś. Dostępny jest także do pobrania darmowy poradnik pt. „Projekt: pszczoła”, w którym można przeczytać nie tylko o zapylaczach, ale także wskazówki dotyczące świadomych zakupów owoców i warzyw.

Na stronie internetowej www.sos-bees.org istnieje możliwość podpisania petycji, w której każdy głos oznacza negatywne zdanie dotyczące stosowania pestycydów uśmiercających pszczoły, a „tak” dla rolnictwa ekologicznego. Dotąd swoje poparcie dla akcji wyraziło prawie pół miliona osób. Oprócz petycji na stronie znaleźć można mnóstwo informacji o obecnej sytuacji pszczół i możliwościach ich poprawy.

Magdalena Głowacka



Nazwa kampanii:
Greenbees – Save the bees, save the humans
Czas:
2014.4.1
Nadawca:
Greenpeace
Media:
Internet
Wykonawca:
Savage
Adresaci:
Osoby stosujące chemikalia w uprawach, konsumenci żywności





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek