logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wielkanoc w grudniu i jajka pod choinką
27.07.2015
Tematy: Kampanie, Izrael, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym

Wielkanoc w grudniu i jajka pod choinką



Wśród natłoku terminów są daty i wydarzenia, których – wydawałoby się – nie sposób pomylić, choć w codziennym biegu nietrudno zagubić się wśród niezliczonych dat i zadań do wykonania. Jak można nie odróżnić świąt Wielkanocy od Bożego Narodzenia? Pomyłki na tę skalę zdarzają się ludziom chorym na Alzheimera. Plakat starszego mężczyzny w stroju Mikołaja, który wręcza dziecku wielkanocną pisankę, odnosi się do ich poczucia zagubienia w rzeczywistości. Osobom chorym na Alzheimera często towarzyszą zaburzenia pamięci oraz utrata orientacji w czasie i przestrzeni.

Stowarzyszenie EMDA (Alzheimer Association of Israel) prowadzi akcje informacyjne, które mają przybliżyć szerszemu gronu specyfikę choroby. Jednym z wcześniejszych przedsięwzięć organizacji było wyświetlenie przypadkowym widzom w kinach fragmentu filmu innego, niż sobie wybrali. Poczucie dezorientacji i przeświadczenie, że coś jest nie tak miały pokazać, jak czuje się osoba chora na Alzheimera. Organizacja EMDA alarmuje na swojej stronie internetowej www.alz-il.net, że w starzejącym się społeczeństwie Izraela grupa osób chorych stale się powiększa, a schorzenie przybiera charakter epidemii współczesnego świata.

Sandra Sych



Nazwa kampanii:
Merry Easter
Czas:
2014.12.15 - 2015.1.15
Nadawca:
EMDA (Alzheimer Association of Israel)
Media:
Plakaty
Wykonawca:
Zenith Optimedia Israel
Adresaci:
Obywatele Izraela, otoczenie osób chorych na Alzheimera





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek