logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wielka siła jednego oddechu
13.12.2012
Tematy: Kampanie, Francja, Kampanie wizerunkowe organizacji i instytucji / 1%, Walka z przemocą

Wielka siła jednego oddechu

Your browser does not support the video tag.


Tym razem złoczyńcom się nie udało – w chwili, kiedy chcieli podnieść rękę na bezbronną ofiarę, zdmuchnął ich potężny podmuch. Wiatr? Nie, jak się okaże, to oddech kobiety zdmuchującej świeczkę.

Spot "The Breathe" (Oddech) został wyprodukowany z okazji dwudziestolecia 3919 Violences Conjugales Info, darmowej infolinii dla kobiet – ofiar przemocy prowadzonej przez Fédération Nationale Solidarité Femmes (Krajowa Federacja Solidarność Kobiet), która grupuje francuskie organizacje pozarządowe zajmujące się walką z przemocą wobec kobiet.

Kampania jest prowadzona w telewizji i internecie. Dodatkowo spot pokazano na francuskich stadionach 25 listopada, w dzień walki z przemocą wobec kobiet.

Kreacja opiera się na skojarzeniu walki z przemocą wobec kobiet z oddechem – silnym, bo będącym w stanie powstrzymać agresję, a z drugiej strony odsyłającym do obrazu jakieś niezidentyfikowanej, czystej i szlachetnej siły sprzeciwiającej się złu. Być może jednak spot traci poprzez sięgnięcie do takich analogii na swojej wyrazistości.

Aleksandra Janowska



Nazwa kampanii:
The Breathe
Czas:
2012.11.19
Nadawca:
W&Cie
Media:
Telewizja, internet
Wykonawca:
Fédération Nationale Solidarité Femmes
Adresaci:
Kobiety zagrożone przemocą





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek