logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wielka Brytania nie dla wszystkich szczęśliwa
28.08.2014
Tematy: Kampanie, Wielka Brytania, Prawa człowieka

Wielka Brytania nie dla wszystkich szczęśliwa

Your browser does not support the video tag.


Nie wszyscy mieszkający w Wielkiej Brytanii żyją w takich warunkach, które określić by można jako normalne w krajach europejskich.

Poniżana pomoc domowa, robotnicy rolni śpiący jeden obok drugiego w ciasnym pomieszczeniu, smutna nastolatka siedząca na łóżku, wykorzystywana w sposób, którego łatwo się domyśleć – to tylko kilka przykładów współczesnego niewolnictwa przedstawionych w spocie organizacji Home Office. Alarmuje on, że handel ludźmi i inne warianty niewolnictwa nie występują tylko i wyłącznie w krajach biednych. Dotyczy ono w coraz większym stopniu Wielkiej Brytanii. Puentą filmu jest zdanie „Slavery is closer than you think” (“Niewolnictwo jest bliżej niż ci się wydaje”) – osobą wykorzystującą pracę innych może być np. sąsiadka, której nikt o nic nie podejrzewa. Nadawca kampanii zachęca do odwiedzenia strony modernslavery.co.uk, gdzie przekazane są informacje na temat problemu i sposoby pozwalające na złapanie winnych.

Spot zrealizowany został przez agencję Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R z Wielkiej Brytanii.

Anna Cieciera



Nazwa kampanii:
Modern Slavery
Czas:
2014.8.1
Nadawca:
Home Office
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Rainey Kelly Campbell Roalfe/Y&R
Adresaci:
Osoby podejrzewające, że ktoś z ich otoczenia może wykorzystywać innych
Hasło kampani:
Slavery is closer than you think (Niewolnictwo jest bliżej niż ci się wydaje)





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 19.05.2025Kampanie

    Ojcowie do książek! Ruszyła kampania #TataTeżCzyta

  • 12.05.2025Kampanie

    Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej

  • 08.05.2025Kreacje / printy

    Za każdym motocyklistą…

  • 08.05.2025Kampanie

    „Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze

  • 04.05.2025Kampanie

    Robert Lewandowski o wykluczeniu

  • 25.04.2025Kreacje / printy

    „Ghiblification” — tym razem jako sygnał ostrzegawczy

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek