„Keep obesity away from your child”, czyli „Strzeż swoje dziecko przed otyłością” to główne hasło i motyw przewodni kampanii zainicjowanej przez organizację Active Life Movement w styczniu br. w USA. Aby stworzyć odpowiednio realistyczny efekt, do współpracy przy tworzeniu plakatów zaproszono firmę Latinworks z Teksasu. Zabawki pochodzące z ich sklepu – Barbie, piraci oraz Superman – zostały głównymi bohaterami kampanii. Cechą wyraźnie odróżniającą je zwyczajnych zabawek jest ich rzucająca się w oczy otyłość. Barbie z potężną nadwagą leżąca w swoim pokoiku po zjedzeniu chińszczyzny, piraci objadający się bez umiaru mięsem czy Superman przed telewizorem z opasłym brzuchem, który nie jest bynajmniej umięśnieniem wynikłym z ćwiczeń – to groteskowe przedstawienie zabawek przeznaczonych dla dzieci. Kampania adresowana jest do rodziców – uświadamia ich rolę w aktywizowaniu dzieci i w odpowiednim ich odżywianiu, a przede wszystkim w byciu dobrym wzorcem.
M. Miąc
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz
-
09.01.2023
Posiniaczone statystyki
-
05.01.2023
Zabójcy mimo woli
-
04.01.2023
Oasis w oazie
-
04.01.2023
Prysznic nie tylko dla ciała