logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Większa stawka czy życie?
05.01.2012
Tematy: Kampanie, Kanada, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia

Większa stawka czy życie?



Czternaście zakrytych kart to ważne momenty w życiu hazardzisty, których – zajęty grą – nie zauważył.

Od 2011 roku Ministerstwo Zdrowia prowincji Quebec w Kanadzie prowadzi kampanię informacyjną o uzależnieniu od hazardu. W styczniu 2012 roku promowały ją dwie kreacje przypominające odbiorcom o istnieniu ośrodka pomocy Gambling Help and Referral. Reklamy przedstawiają szesnaście kart ułożonych w czterech rzędach. Dwie z nich – pierwsza i ostatnia – są odsłonięte, reszta leży grzbietem do góry. Zamiast figur na poszczególnych kartach są zdjęcia przedstawiające ważne momenty z rodzinnego albumu. Czternastu z nich zajęty grą ojciec/mąż/brat lub zajęta grą matka/żona/siostra – nie zauważyli. Hasło kampanii jest równocześnie pytaniem skierowanym do hazardzisty: „How many moments are you willing to lose?”  (Ile chwil jesteś skłonny stracić?). Przekaz jest czytelny: zakryte karty to ulotne i niepowtarzalne chwile, które przegrały z nałogiem.

Celem kampanii jest poruszenie problemu hazardu na forum publicznym i uświadomienie odbiorcom negatywnych konsekwencji nałogu.

Antyhazardowa kampania Ministerstwa Zdrowia Quebeku prowadzona była kilka miesięcy później również za pośrednictwem spotów radiowych i telewizyjnych.
Magdalena Dembińska



Nazwa kampanii:
Excessive Gambling
Czas:
2012.1.1
Nadawca:
Ministerstwo Zdrowia i Usług Społecznych Québeku
Media:
Prasa, plakaty
Wykonawca:
lg2 (Québec)
Adresaci:
Osoby uprawiające hazard i ich otoczenie
Hasło kampani:
How many moments are you willing to loose? (Ile momentów jesteś skłonny/a przegrać)





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek