logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Wieczór Wszystkich Zjedzonych
28.10.2008
Tematy: Wydarzenia

Wieczór Wszystkich Zjedzonych



Już drugi raz Fundacja Viva! zaprasza na wyjątkowy wieczór – Wieczór Wszystkich Zjedzonych. Na rogu ulic Świętokrzyska i Marszałkowska w godz. 18-19, zaopatrzeni w „uzwierzęcone” dynie, ubrani na czarno uczestnicy spotkania będą skłaniać warszawiaków do zastanowienia się nad losem zwierząt, które każdego dnia trafiają na ich talerze.

W Polsce zabija się 470 milionów zwierząt rocznie – więcej niż milion dziennie. Każdego roku statystyczny Polak zje ponad 70 kg mięsa.

Zwierzęta przeznaczone na mięso żyją w zamknięciu, w ścisku i surowych warunkach, które nie pozwalają im na realizację specyficznych dla ich gatunków potrzeb. Cała ta sytuacja stanowi pole do nadużyć i często – niestety – zdarza się, że zbyt wysoki od samego początku poziom stresu zwiększa się jeszcze bardziej przez złe traktowanie przez personel oraz przez agresję współbraci spowodowaną okropnymi warunkami. Stres ten nie znajduje ujścia aż do momentu śmierci – zbyt wczesnej i nierzadko w pełni przytomności.

W Dzień Wszystkich Świętych i Dzień Zaduszny poddajemy się wszyscy zadumie nad losem tych, którzy odeszli, mając nadzieję, że jest im dobrze, gdziekolwiek by teraz nie byli. Warto, jak przekonują przedstawiciele Fundacji Viva!, poświęcić chociaż jeden dzień w roku na zadumę nad losem tych, o których często zapominamy.

Organizatorzy zachęcają do przygotowania własnych zwierzęcych dyni – obok pokazujemy instrukcję.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek