logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Belgia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  07.03.2016

Wieczna młodość, ciągła rozpacz

Your browser does not support the video tag.


Codzienna sytuacja – kobieta wraz ze swoim synem wsiada do samochodu, zapinają pasy i ruszają w drogę. W pewnym momencie dzwoni telefon, a po rozmowie kobieta wybucha płaczem. Czas mija, kobieta się starzeje, na jej twarzy pojawiają się zmarszczki, a jej syn jest cały czas tym samym, kilkuletnim chłopcem. 

Belgijska organizacja OVK (Parents of Road Victims) oraz agencja Happiness Brussels stworzyły spot w ramach kampanii "Forever Young" ("Wiecznie młody"), który ma zwrócić uwagę na liczbę wypadków samochodowych, w których zginęły dzieci, spowodowanych rozmowami przez telefon przez kierujących pojazdem.

W spocie nie został ukazany dokładny moment wypadku, jednakże w bardzo wymowny sposób zostały przedstawione momenty, gdy prowadząc samochód kobieta przypomina sobie zdarzenie, które spowodowało śmierć jej syna. Po rozmowie telefonicznej kobiety chłopiec siedzący na tylnym siedzeniu auta jest tylko wspomnieniem, które na zawsze pozostało w głowie bohaterki. Wspomnienia oraz konsekwencje tragicznego wypadku, które pojawiają się na przestrzeni całego życia mają poruszyć widza oraz uświadomić go o możliwych skutkach używania telefonu podczas jazdy samochodem. Choć nie jest to pierwsza kampania przestrzegająca przez korzystaniem z telefonu w trakcie prowadzenia auta, to realizacja agencji Happiness Brussels ukazuje konsekwencje w bardzo osobisty sposób.

Joanna Grams


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Forever Young
Czas:
2016.2.23
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Belgia
Nadawca:
OVK (Parents of Road Victims)
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Happiness Brussels, Belgium
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie, kierowcy
Hasło kampani:
Please. Don't.





polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 10.08.2022

    Strefa Sprawdź Promile na Lech Polish Hip Hop Festival w Płocku


  • 26.07.2022

    Kampania Poland Soul Travel promuje slow turystykę wśród Austriaków i Szwajcarów


  • 21.07.2022

    Krwawe diamenty


  • 20.07.2022

    Bądź bezpieczny przy pracy


  • 19.07.2022

    Nie jesteśmy twoim śmietnikiem


  • 14.07.2022

    Wojna nie robi sobie wakacji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek