logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Wieczna młodość, ciągła rozpacz
07.03.2016
Tematy: Kampanie, Belgia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Wieczna młodość, ciągła rozpacz

Your browser does not support the video tag.


Codzienna sytuacja – kobieta wraz ze swoim synem wsiada do samochodu, zapinają pasy i ruszają w drogę. W pewnym momencie dzwoni telefon, a po rozmowie kobieta wybucha płaczem. Czas mija, kobieta się starzeje, na jej twarzy pojawiają się zmarszczki, a jej syn jest cały czas tym samym, kilkuletnim chłopcem. 

Belgijska organizacja OVK (Parents of Road Victims) oraz agencja Happiness Brussels stworzyły spot w ramach kampanii "Forever Young" ("Wiecznie młody"), który ma zwrócić uwagę na liczbę wypadków samochodowych, w których zginęły dzieci, spowodowanych rozmowami przez telefon przez kierujących pojazdem.

W spocie nie został ukazany dokładny moment wypadku, jednakże w bardzo wymowny sposób zostały przedstawione momenty, gdy prowadząc samochód kobieta przypomina sobie zdarzenie, które spowodowało śmierć jej syna. Po rozmowie telefonicznej kobiety chłopiec siedzący na tylnym siedzeniu auta jest tylko wspomnieniem, które na zawsze pozostało w głowie bohaterki. Wspomnienia oraz konsekwencje tragicznego wypadku, które pojawiają się na przestrzeni całego życia mają poruszyć widza oraz uświadomić go o możliwych skutkach używania telefonu podczas jazdy samochodem. Choć nie jest to pierwsza kampania przestrzegająca przez korzystaniem z telefonu w trakcie prowadzenia auta, to realizacja agencji Happiness Brussels ukazuje konsekwencje w bardzo osobisty sposób.

Joanna Grams



Nazwa kampanii:
Forever Young
Czas:
2016.2.23
Nadawca:
OVK (Parents of Road Victims)
Media:
Telewizja
Wykonawca:
Happiness Brussels, Belgium
Adresaci:
Rodzice i opiekunowie, kierowcy
Hasło kampani:
Please. Don't.





12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

  • 03.06.2025Kampanie

    Dziecko samo w obcym mieście

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek