Codzienna sytuacja – kobieta wraz ze swoim synem wsiada do samochodu, zapinają pasy i ruszają w drogę. W pewnym momencie dzwoni telefon, a po rozmowie kobieta wybucha płaczem. Czas mija, kobieta się starzeje, na jej twarzy pojawiają się zmarszczki, a jej syn jest cały czas tym samym, kilkuletnim chłopcem.
Belgijska organizacja OVK (Parents of Road Victims) oraz agencja Happiness Brussels stworzyły spot w ramach kampanii "Forever Young" ("Wiecznie młody"), który ma zwrócić uwagę na liczbę wypadków samochodowych, w których zginęły dzieci, spowodowanych rozmowami przez telefon przez kierujących pojazdem.
W spocie nie został ukazany dokładny moment wypadku, jednakże w bardzo wymowny sposób zostały przedstawione momenty, gdy prowadząc samochód kobieta przypomina sobie zdarzenie, które spowodowało śmierć jej syna. Po rozmowie telefonicznej kobiety chłopiec siedzący na tylnym siedzeniu auta jest tylko wspomnieniem, które na zawsze pozostało w głowie bohaterki. Wspomnienia oraz konsekwencje tragicznego wypadku, które pojawiają się na przestrzeni całego życia mają poruszyć widza oraz uświadomić go o możliwych skutkach używania telefonu podczas jazdy samochodem. Choć nie jest to pierwsza kampania przestrzegająca przez korzystaniem z telefonu w trakcie prowadzenia auta, to realizacja agencji Happiness Brussels ukazuje konsekwencje w bardzo osobisty sposób.
Joanna Grams
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem