Głównym celem Breast Cancer Research Trust jest wynalezienie lekarstwa na raka piersi, jednej z głównych przyczyn śmierci kobiet z Nowej Zelandii. Do kosztownych badań nad medykamentem potrzebuje wsparcia finansowego i z prośbą o nie zwraca się do odbiorców kampanii. Spot telewizyjny w reżyserii Gaysorna Thavata, z finałowym hasłem „More women should die of old age” (Więcej kobiet powinno umierać ze starości) pokazuje śmierć „idealną”, czyli taką, której powodem jest starość, a nie choroba. Kampania przygotowana przez Y&R Auckland została nagrodzona Złotym Lwem w Cannes.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem
-
30.10.2024
Reklama dla pszczół