Jedna z najbardziej wzruszających reklam społecznych poświęconych rakowi piersi. Ukazuje ona śmierć starszej kobiety w gronie najbliższych. Z ich twarzy łatwo odczytać smutek, a wyświetlane chwilę później fotografie rodzinne dają obraz szczęśliwego i w pełni wykorzystanego życia. „Więcej kobiet powinno umierać w podeszłym wieku. Im szybciej dostaniemy fundusze, tym szybciej wynajdziemy lek na raka” – komunikuje na zakończenie organizator kampanii, Breast Cancer Research Trust z Nowej Zelandii. Spot nagrodzono Złotym Lwem na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy w Cannes.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem