Konkurs Kampania Społeczna Roku - nominacje w kategorii „Świat”
„Widzisz rowerzystę. Pomyśl, że to koń”
Gdy typowy szkocki kierowca słyszy komunikat „Traktuj rowerzystów jak konie”, w wyobraźni pojawia mu się seria obrazów w stajni i na torze do skoków przez przeszkody. Dokarmia profesjonalnych kolarzy, czesze „grzywę” uroczej rudej rowerzystce na holenderce, ale gdy już przymierza się do podrapania w bródkę kolejnego posiadacza jednośladu, słyszy stanowcze… „nie”. Nie o to chodzi. Twórcy kampanii „Horse” („Koń”) z agencji Newhaven w Edynburgu mieli na myśli, by zwolnił, był wobec nich ostrożny i zrobił im miejsce na drodze. „Let’s all get along. Follow the nice way code” („Dogadajmy się. Po dobroci”) – głosi hasło telewizyjnego spotu. Medialnej ekspozycji kampanii towarzyszy również specjalnie zaprojektowany podręcznik Nice Way Code (w wolnym tłumaczeniu: Zasady Miłego Zachowania się na Drodze).
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
26.01.2023
Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku
-
17.01.2023
Dbaj o siebie
-
13.01.2023
Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?
-
12.01.2023
(Nie) witaj szkoło!
-
11.01.2023
Gołąbek pokoju
-
10.01.2023
Palisz czy nie palisz