Konkurs Kampania Społeczna Roku - nominacje w kategorii „Świat”
„Widzisz rowerzystę. Pomyśl, że to koń”
Gdy typowy szkocki kierowca słyszy komunikat „Traktuj rowerzystów jak konie”, w wyobraźni pojawia mu się seria obrazów w stajni i na torze do skoków przez przeszkody. Dokarmia profesjonalnych kolarzy, czesze „grzywę” uroczej rudej rowerzystce na holenderce, ale gdy już przymierza się do podrapania w bródkę kolejnego posiadacza jednośladu, słyszy stanowcze… „nie”. Nie o to chodzi. Twórcy kampanii „Horse” („Koń”) z agencji Newhaven w Edynburgu mieli na myśli, by zwolnił, był wobec nich ostrożny i zrobił im miejsce na drodze. „Let’s all get along. Follow the nice way code” („Dogadajmy się. Po dobroci”) – głosi hasło telewizyjnego spotu. Medialnej ekspozycji kampanii towarzyszy również specjalnie zaprojektowany podręcznik Nice Way Code (w wolnym tłumaczeniu: Zasady Miłego Zachowania się na Drodze).
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
22.03.2024
#nazdrowiepsychiczne
-
21.03.2024
Załóż, że mogę
-
06.03.2024
Dzieci przegrywają wojnę ZAWSZE
-
05.03.2024
Cicho! Sza!
-
04.03.2024
Mistrzowskie listy miłosne
-
27.02.2024
Muzeum Ginącej Mobilności