logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Widzialne niewidzialne
17.01.2024
Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Austria, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO

Widzialne niewidzialne



Choć Austria należy do grupy najbogatszych i najbardziej rozwiniętych krajów świata a Wiedeń regularnie trafia na szczyty rankingów miast najlepszych do życia, szacuje się, że co szóste dziecko w tym kraju dorasta z rodzicem chorym psychicznie. Co gorsza, znajomość problemu wydaje się być w austriackim społeczeństwie niemal zerowa.

Projekt #visible ma na celu to zmienić. Ze względu na ograniczone finanse twórcy inicjatywy sięgnęli po proste, stosunkowo tanie a zarazem efektowne medium, jakim jest mural (poniżej). Za pomocą wyrazistych, inspirowanych realnymi doświadczeniami grafik, ukazali w jaki sposób objawiają się depresja, stany lękowe czy psychozy:

Więcej na temat inicjatywy #visible można dowiedzieć się TUTAJ.

NGO dzieci zdrowie outdoor rodzicielstwo walka z wykluczeniem społecznym zdrowie psychiczne murale rodzice Komunikacja w rodzinie design Austria mural OOH


Nazwa kampanii:
#visible
Czas:
2022.3
Nadawca:
#visible
Media:
outdoor





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 09.07.2025slider

    Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 06.07.2025slider

    Młodzi ludzie najbardziej samotni

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek