Tematy: Kreacje / printy, Kampanie, Austria, Komunikacja w rodzinie, Zdrowie / profilaktyka zdrowotna / uzależnienia, Walka z wykluczeniem społecznym, Organizacje pozarządowe / NGO
Widzialne niewidzialne
Choć Austria należy do grupy najbogatszych i najbardziej rozwiniętych krajów świata a Wiedeń regularnie trafia na szczyty rankingów miast najlepszych do życia, szacuje się, że co szóste dziecko w tym kraju dorasta z rodzicem chorym psychicznie. Co gorsza, znajomość problemu wydaje się być w austriackim społeczeństwie niemal zerowa.
Projekt #visible ma na celu to zmienić. Ze względu na ograniczone finanse twórcy inicjatywy sięgnęli po proste, stosunkowo tanie a zarazem efektowne medium, jakim jest mural (poniżej). Za pomocą wyrazistych, inspirowanych realnymi doświadczeniami grafik, ukazali w jaki sposób objawiają się depresja, stany lękowe czy psychozy:
Więcej na temat inicjatywy #visible można dowiedzieć się TUTAJ.
Nazwa kampanii:
#visible
Czas:
2022.3
Nadawca:
#visible
Media:
outdoor
zobacz także
-
14.07.2025Kampanie
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025Kreacje / printy
Kwiaty
-
10.07.2025Kreacje / printy
Nie ma powodu do świętowania
-
09.07.2025slider
Pierwsza w historii lalka Barbie z cukrzycą typu 1
-
08.07.2025Kampanie
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
06.07.2025slider
Młodzi ludzie najbardziej samotni