logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Brazylia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego
   ──────  04.05.2015

Wiadro po kraksie

Your browser does not support the video tag.


Części pochodzące z rozbitych samochodów zostały ponownie wykorzystane. Obecne w barach i pubach, niosą ze sobą ważne przesłanie.

Brazylia należy obecnie do czołówki krajów w których w wypadkach drogowych ginie najwięcej osób.  Tylko w ubiegłym roku liczba ofiar przekroczyła tam 48 tysięcy, z czego ponad 5 tysięcy miała miejsce w stanie Parana. Chcąc walczyć z tym zjawiskiem, tamtejszy Wydział Ruchu Drogowego (Departamento de Trânsito do Parana) zlecił agencji OpusMúltipla realizację kampanii, której główny nacisk został położony na problem nietrzeźwych kierowców, którzy są sprawcami ponad połowy wszystkich wypadków.

Z części samochodów rozbitych przez nietrzeźwych kierujących, wykonano specjalne pojemniki-kubły, służące w barach do podawania schłodzonego alkoholu. Każdy z nich został opatrzony informacją, która stała się hasłem całej kampanii: "This bucket was made with parts of crashed cars. The next one can be made with yours. Don’t drive after drinking" ("Ten kubeł został wykonany z części rozbitych samochodów. Następny może być wykonany z twojego. Nie prowadź po alkoholu"). Główną siłą takiego przekazu jest kontekst w jakim odbiorcy się z nim stykają. Informacja o groźnych skutkach prowadzenia pojazdu pod wpływem alkoholu trafia do nich na chwilę przed rozpoczęciem jego spożywania w miejscu, z którego niejeden prawdopodobnie będzie wracać samochodem. Ma to pomóc wzbudzić w odbiorcach refleksję, że warto zatroszczyć się o bezpieczny powrót jeszcze przed rozpoczęciem zabawy.

Maciej Zubel


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
The Crashbucket
Czas:
2015.4.13
Tematy:
Bezpieczeństwo ruchu drogowego
Kraje:
Brazylia
Nadawca:
Detran PR
Media:
Ambient
Wykonawca:
OpusMúltipla
Adresaci:
Kierowcy, osoby spożywające alkohol poza miejscem zamieszkania
Hasło kampani:
This bucket was made with parts of crashed cars. The next one can be made with yours. Don’t drive after drinking (Ten kubeł został wykonany z części rozbitych samochodów. Następny może być wykonany z twojego. Nie prowadź po alkoholu)





polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 19.09.2023

    Dach nad głową


  • 19.09.2023

    Paszport do przyszłości


  • 18.09.2023

    Źrenice


  • 18.09.2023

    Historia na głosy. Ruszyła nowa kampania Centrum Archiwistyki Społecznej


  • 14.09.2023

    Najlepsze czasy dla potworów


  • 13.09.2023

    Magiczne pudełko


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek