O tym, że Bóg ich kocha, niemieccy wielbiciele kina przekonali się osobiście. Stwórca przekazał im tę wiadomość tuż przed seansem.
W wybranych kinach zamiast reklam wyemitowano krótki film przygotowany przez Godnews, organizację, której celem jest pokazanie i propagowanie nowoczesnego oblicza katolicyzmu.
Film składa się z symbolicznych i niepowiązanych ze sobą scen (jabłka rosnące w sadzie, winda wypełniona kwiatami, etc.), które mają nieść za sobą metafizyczne przesłanie o obecności Boga w życiu każdego człowieka. Najważniejsze są tu jednak słowa. Męski głos z offu, odnosząc się bezpośrednio do widza, mówi:
„Witaj w kinie, mój drogi! Wiem, gdzie siedzisz, bo to ja kupiłem ci bilet. Ale dziś nie chodzi wcale o główny pokaz. Sądzę, że czasem wydaje ci się, że nie myślę o tobie, że jestem zbyt zajęty i tak dalej. Ale to tylko TWOJE zdanie. JA myślę o tobie cały czas. Czy w to wierzysz, czy nie, znam cię już całą wieczność…a na pewno dłużej, niż możesz to sobie wyobrazić…Już bardzo długo cieszyłem się na ten moment, gdy spotkamy się tutaj w kinie, kiedy będziesz patrzył na ekran i zrozumiesz, o co chodzi…”
Przekaz kończy wyznanie: „Ich liebe Dich. Gott.” („Kocham Cię. Bóg.”)
Film został sfinansowany przez działaczy Godnews i zrealizowany przez agencję Rasen. Na początku miał być pokazywany tylko w Hamburgu, jednak wkrótce zainteresowały się nim inne miasta. Jego internetową wersję obejrzało już ponad dwa miliony ludzi.
Częścią kampanii jest także aplikacja, którą umieszczono na stronie www.gottspricht.de. Znajdują się na niej cytaty biblijne, które układają się w odcisk palca. Po skierowaniu myszką na wybrany fragment Pisma Świętego, można zobaczyć go w powiększeniu.
A.Pisarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie
-
05.11.2024
Faceci nie chcą kwiatów
-
04.11.2024
Nie chcesz trafić do tego dołka
-
31.10.2024
Poszły z dymem