Oddział WWF z Nowej Zelandii wysłał 30 listów prosząc kolejnych odbiorców każdego z nich o przekazanie go dalej, do sąsiadów, po przeczytaniu. W ten sposób 30 kopert z listami trafiło do 832 odbiorców. Odnotowano 77% więcej wpłat na konto WWF (na projekty związane z popularyzacją recyklingu) niż w poprzedniej akcji organizacji. Kartka, na której napisano list z opisem korzyści z powtórnego wykorzystania surowców, pochodzi z makulatury, a atrament powstał z soi. Koszt kampanii wyniósł niecałe 60 dolarów. Przygotował ją nowozelandzki oddział Saatchi & Saatchi.
Więcej o tej kampanii: Tutaj
CZYTAJ TEŻ:
-
19.07.2025
Odwiedź kulturę na wakacjach
-
14.07.2025
To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze
-
12.07.2025
Kwiaty
-
10.07.2025
Nie ma powodu do świętowania
-
08.07.2025
Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie
-
29.06.2025
Prokop oddał głos… psu