logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kreacje / printy > Wdzięczni za życie
19.06.2011
Tematy: Kreacje / printy

Wdzięczni za życie



W szpitalnej scenerii pacjenci z wdzięcznością obejmują dusze zmarłych. Dziękują za dar, dzięki któremu mogą żyć. Do kogo należą przedstawione na plakatach dusze? Do osób, które wyraziły zgodę, by po śmierci pobrano im organy i przeszczepiono potrzebującym.

Kreacja powstała dla France Adot (Association pour le Don d’Organes et de Tissus humains), organizacji działającej na rzecz pośmiertnego oddawania narządów i tkanek. Kampania uświadamia: „Thousands of people owe their lives to organ donors” („Tysiące ludzi zawdzięcza życie dawcom organów”), a jej celem jest zwiększenie świadomości społecznej w kwestii przekazywania narządów. Organizacji zależy również na zachęceniu ludzi do pobierania za pośrednictwem ich strony internetowej tzw. karty dawcy.

Decyzja o przekazaniu swoich organów jest bezinteresownym gestem, który w przyszłości może ocalić czyjeś życie i uczynić je szczęśliwym. Pobranie narządów i tkanek od zmarłej osoby zawsze wykonuje się zgodnie z zasadami sztuki chirurgicznej. Dzięki temu ciało nie pozostaje oszpecone, co jest istotne dla pogrążonej w żałobie rodziny zmarłego. Dla dawców organów nie istnieje ścisłe ograniczenie wiekowe. Ważna jest jakość pobranych narządów, ogólny stan zdrowia oraz okoliczności śmierci potencjalnego dawcy.

Plakaty można było oglądać na ulicach Paryża oraz we francuskiej prasie od kwietnia br. Realizacją kampanii zajęła się agencja CLM-BBDO.
M. Waręska








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Żeby tylko nie przegrali…

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Odłączeni

  • 21.10.2025Kreacje / printy

    Kula śniegowa

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek