Zażywanie marihuany i tabletek przez nos w przerysowany sposób ilustruje brak wiedzy o narkotykach. Nie wszyscy z nich korzystający wiedzą, jakie są konsekwencje ich stosowania czy łączenia. Dlatego powstała kampania pod hasłem „Drugs. Make sure you know what you’re doing” („Narkotyki. Bądź pewny, że wiesz co robisz”).
Według danych duńskiego Psykiatri Fonden, inicjatora akcji, powodu mieszania narkotyków tygodniowo w Danii umiera średnio jedna osoba pomiędzy 14 a 25 rokiem życia. Celem kampanii jest zachęcenie młodych ludzi do zapoznania się z konsekwencjami stosowania narkotyków oraz z informacjami, jak prawidłowo je zażywać – jeśli już chce się to robić. Kampanię przygotowała AdPeople Worldwide.
Michał Kaczmarek
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…