Zażywanie marihuany i tabletek przez nos w przerysowany sposób ilustruje brak wiedzy o narkotykach. Nie wszyscy z nich korzystający wiedzą, jakie są konsekwencje ich stosowania czy łączenia. Dlatego powstała kampania pod hasłem „Drugs. Make sure you know what you’re doing” („Narkotyki. Bądź pewny, że wiesz co robisz”).
Według danych duńskiego Psykiatri Fonden, inicjatora akcji, powodu mieszania narkotyków tygodniowo w Danii umiera średnio jedna osoba pomiędzy 14 a 25 rokiem życia. Celem kampanii jest zachęcenie młodych ludzi do zapoznania się z konsekwencjami stosowania narkotyków oraz z informacjami, jak prawidłowo je zażywać – jeśli już chce się to robić. Kampanię przygotowała AdPeople Worldwide.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.04.2022
I kto tu jest potworem?
-
28.04.2022
Gdyby tylko mogły mówić…
-
27.04.2022
Gdy nie ma nic ważniejszego od nałogu
-
26.04.2022
Odzież dla firm — w ekologicznym wydaniu
-
25.04.2022
Niemy krzyk
-
21.04.2022
Z tylnego siedzenia