Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?
Blisko pięć milionów Polaków doświadcza niepełnosprawności. To około 15% społeczeństwa. Co 6-8 osoba mijana na ulicy ma dostrzegalną lub częściej – niewidoczną niepełnosprawność. Jakie są ich potrzeby? Jakie mają oczekiwania jako klienci? Odpowiedzią na to ma być kampania informacyjna „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?” Santander Bank Polska.
Kanwą najnowszej kampanii Santander Bank Polska jest film „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?”. Do udziału w filmie bank zaprosił osoby z niepełnosprawnościami – ideą clipu jest przybliżenie ich perspektywy i potrzeb oraz pokazanie jak funkcjonują w przestrzeni społecznej i prywatnej.
Celem naszej kampanii jest zwrócenie uwagi, że osoby z niepełnosprawnościami chcą być na co dzień niezależne i w tym względzie nie różnią się od nas. Musimy tylko wspólnymi siłami eliminować z przestrzeni publicznej bariery, tak aby dostosowywać ją do różnorodnych potrzeb – mówi Marta Walaszczyk-Szymańska z Santander Bank Polska, odpowiedzialna za program Obsługa bez barier.
Santander Bank Polska od 2010 roku rozwija program Obsługa bez barier, którego celem jest zapewnienie dostępności usług i produktów Banku klientom ze szczególnymi potrzebami. Do dyspozycji klientów Bank oddaje m.in. sieć certyfikowanych oddziałów bez barier architektonicznych, zdalną obsługę w polskim języku migowym świadczoną przez migających doradców Contact Center czy sieć „mówiących” bankomatów dostępnych dla osób z niepełnosprawnościami wzroku. Bank systematycznie monitoruje i rozwija swoje kanały zdalne, w tym dostępność Santander internet i mobile.
Wszelkie rozwiązania wprowadzane w banku przeznaczone dla osób z niepełnosprawnościami konsultujemy z ekspertami oraz organizacjami pozarządowymi reprezentującymi te środowiska. Szkolimy doradców, dostosowujemy przestrzenie, wdrażamy nowe technologie, a także prowadzimy działania edukacyjne skierowane do pracowników. Naszym celem jest umożliwienie wszystkim naszym klientom korzystania z banku bez barier, zgodnie z misją „Bank Jaki Chcesz” – dodaje Marta Walaszczyk-Szymańska.
Film „Wcale tak bardzo się nie różnimy, prawda?” prezentowany jest w social mediach, w tym na kanale YouTube Santander Bank Polska oraz na stronie programu Obsługa bez barier (http://www.santander.pl/obb). Opracowany został w formie dostępnej w trzech wersjach: z napisami i tłumaczeniem w PJM (polski język migowy) dla osób niesłyszących oraz z audiodeskrypcją dla osób niewidomych. Więcej informacji na temat programu Obsługa bez barier znajduje się na stronie: http://www.santander.pl/obb
Uwaga! Słowniczek pojęć i definicji dotyczących usług reprezentatywnych, wynikających z rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 14 lipca 2017 r. w sprawie wykazu usług reprezentatywnych powiązanych z rachunkiem płatniczym, dostępny jest na stronie www.santander.pl/PAD oraz w placówkach banku. Santander internet/mobile to usługa bankowości elektronicznej.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2024
Gwiazdka dla bezdomniaków
-
19.11.2024
Drzewo Roku 2025 – zgłoszenia do końca listopada!
-
15.11.2024
„Moje czarne szczęście” już w sprzedaży w Biedronce
-
10.11.2024
MAMY czas na zdrowie?
-
08.11.2024
Pokolenie Z na rynku pracy. Najnowszy raport OLX Praca
-
06.11.2024
Nie miej tego w d*pie